لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بات‌ها به پابجی اضافه شدند

بات‌ها به پابجی اضافه شدند

 توسعه دهندگان بازی پابجی PlayerUnknown’s Battlegrounds به تازگی بات‌ها را به کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 ارائه داده‌اند.

کاربران می‌توانند در با وجود بات‌هایی که بر اساس نوع مهارت درجه بندی شده‌اند، نوع بازی را تغییر دهند و سطح آن را افزایش یا کاهش دهند.

در آپدیت 7.1 بازی پابجی که به تازگی آماده عرضه شده، بات‌ها به صورت یک راهکار کاملاً قابل تغییر در نوع بازی پیاده سازی نشده‌اند. با این حال بازیکنانی که توانایی بهتری در بتل رویال دارند، می‌توانند با وجود بات‌ها توانایی خود را برای اجرای بازی‌های دشوارتر محل بزنند.

بات‌ها در حقیقت زمانی در بازی بتل رویال آماده استفاده می‌شوند که کاربران تازه وارد باشند یا مهارت‌های کمتری برای اجرای بازی داشته باشند. این بات‌ها باعث می‌شوند تا روند اجرای بازی با تمرین‌های متعدد آسان‌تر شود و کاربران امکانات بهتری برای اجرای بازی‌های دشوارتر به صورت آنلاین با کاربران حرفه‌ای‌تر داشته باشند.

تیم توسعه پابجی به تازی نقشه‌های ویژه‌ای را برای اعمال بات‌های راهنما در نظر گرفته است که امکانات بهتری را برای اجرای این بازی در سطوح بالاتر ارائه می‌دهد.

گفتنی است که تا پیش از این پابجی صرفاً به صورت آنلاین آماده عرضه شده بود و تمامی کاراکترها توسط کاربران واقعی کنترل می‌شدند. با این حال بات‌ها باعث می‌شوند تا روند اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین آسان‌تر شود و کاربران جدیدتر تمایل بیشتری برای اجرای آن در کنسول‌های خود پیدا کنند.

تیم توسعه این بازی همچنین قرار است در ماه‌های آینده سال 2020 تغییرات ویژه‌ای را در این بازی ارائه دهد و نوع سلاح‌ها و لباس‌های مورد استفاده در بازی را تغییر دهد. گفتنی است که این آپدیت باکمی تأخیر برای کامپیوترهای شخصی نیز آماده عرضه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420