لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل رسماً فعالیت خود را در تیک تاک آغاز کرد

اپل رسماً فعالیت خود را در تیک تاک آغاز کرد

مشاهدات کاربران حاکی از آن است که شرکت اپل اکانت رسمی تیم خود در شبکه اجتماعی تیک تاک را به ثبت رسانده است؛ اما این شرکت هنوز هیچ پستی در این شبکه اجتماعی منتشر نکرده است.

با توجه به این موضوع می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل به صورت تدریجی در حال ورود به شبکه‌های اجتماعی مختلف است تا از آن طریق محتوای تبلیغاتی ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان و کاربران محصولات خود منتشر کند.

بر اساس این اطلاعات شرکت اپل در حال حاضر اکانت @Apple را در تیک تاک به ثبت رسانده است. این اکانت در حال حاضر تنها 1312 فالوور دارد. با وجود این مسئله هنوز معلوم نیست که شرکت اپل تصمیم به انتشار چه محتوایی در این اکانت رسمی دارد با این حال به نظر می‌رسد که سیاست این شرکت برای تبلیغات در تیک تاک نسبت به اینستاگرام و توییتر تا حدودی متفاوت‌تر باشد.

اپل تا پیش از این در شبکه‌های اجتماعی مختلف، فعالیت‌های متفاوتی داشته است. این شرکت برای معرفی محصولات خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام روی انتشار تصاویر و ویدیوهای کوتاه تمرکز کرده است، در حالی که اکانت رسمی این شرکت در یوتیوب به شکلی کاملاً متفاوت در تلاش برای معرفی محصولات است. اپل در یوتیوب ویدیوهای کامل‌تری از تبلیغات خود منتشر می‌کند.

با توجه به این مسئله به نظر می‌رسد که شرکت اپل در تلاش است تا در روند تبلیغاتی خود در شبکه اجتماعی تیک تاک روشی کاملاً متفاوت را پیش بگیرد و بیشتر به سمت توسعه و ساخت ویدیوهای کوتاه با نسبت ابعادی مشابه با تلفن‌های هوشمند رو بیاورد.

تیک تاک یکی از شبکه‌های اجتماعی رو به رشد و در حال گسترش است که این روزها تعداد زیادی از کاربران به سمت استفاده از آن روی آورده‌اند. گزارش‌های سنسور تاور حاکی از آن است که تیک تاک بیشترین دانلود را در سال 2019 از اپ استور نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373