لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک پرو جدید اپل هم اکنون در اِن ای سی | قیمت خرید مک پرو

مک پرو جدید اپل هم اکنون در اِن ای سی | قیمت خرید مک پرو

به اطلاع هم‌وطنان عزیز و همراهان گرامی اِن آی سی می‌رساند که مک پرو جدید اپل از همین حالا آماده عرضه در وب سایت اِن آی سی است و شما عزیزان می‌توانید این محصول را خریداری کنید.

مک پرو جدید اپل که در سال 2019 آماده معرفی و عرضه به بازار شده، در حقیقت قدرتمندترین کامپیوتری است که تا به امروز شرکت اپل تولید کرده است. این کامپیوتر به لطف قدرت پردازشی مرکزی و گرافیکی بسیار بالا می‌تواند یک ورک استیشن قدرتمند برای انجام کارهای حرفه‌ای است که می‌تواند بهترین سرمایه گذاری برای انجام کارهای حرفه‌ای باشد.

مک پرو به لطف پردازنده Intel Xeon می‌تواند با سنگین‌ترین پردازش‌های ممکن را در مدت زمانی بسیار کوتاه برای شما انجام دهد و یک قدرت سخت افزاری بی‌نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد.

یکی از خصوصیات مهم مک پرو، طراحی آن برای کاربران کاملاً حرفه‌ای است. مک پرو تنها دستگاهی است که شرکت اپل با امکان ارتقا و تغییر نرم افزار طراحی کرده است. کاربران حرفه‌ای خیلی راحت می‌توانند بدنه خارجی از دستگاه را باز کنند و پس از آن به تمام قطعات داخلی آن دسترسی داشته باشند.

مک پرو 2019 بدون شک قدرتمندترین کامپیوتر توسعه داده شده توسط شرکت اپل است که بهترین امکانات را برای کارهای حرفه‌ای فراهم می‌کند. با استفاده از این کامپیوتر قدرتمند دیگر نیازی به استفاده از کامپیوترهای گوناگون برای انجام کارهای تک کاربره یا چند کاربره نخواهید داشت، چرا که تعداد زیادیاز کاربران می‌توانند به صورت هم‌زمان از مک پرو 2019 کار کنند.

مک پرو 2019 به عنوان قدرتمندترین کامپیوتر شرکت اپل از همین حالا آماده عرضه در اِن آی سی است و شما می‌توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420