لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو لایت | اپل تا امسال و سال بعد 3 مدل ایرپاد معرفی می‌کند

ایرپاد پرو لایت | اپل تا امسال و سال بعد 3 مدل ایرپاد معرفی می‌کند

 گزارش‌های زیادی در مورد تلاش شرکت اپل برای معرفی مدل‌های جدید هندزفری ایرپاد منتشر شده است و حالا مینگ چی کو اعلام کرده که اپل تا پایان 2021 علاوه بر ایرپاد پرو لایت دو مدل دیگر شامل ایرپاد پرو 2 و ایرپاد 3 را نیز آماده معرفی و عرضه می‌کند.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل حدس زده است که شرکت اپل ایرپاد 3 را به مرحله تولید انبوه رسانده است و تصمیم دارد تا در نیمه اول 2021 میلادی آماده عرضه به بازار کند. علاوه بر این، شایعات منتشر شده از فعالیت کارخانه‌های تولید کننده محصولات اپل در جنوب شرق آسیا حاکی از آن است که این شرکت‌ها باید تا اوت 2020 محموله‌ای از هندزفری های جدید را به شرکت اپل تحویل بدهند. با توجه به این مشاهدات، شرکت اپل تصمیم دارد تا در تابستان امسال ایرپاد پرو لایت را آماده معرفی و عرضه به بازار کند.

شایعات در مورد ایرپاد پرو لایت تا پیش از این توسط خبرگزاری بلومبرگ تائید شده بود و حالا مینگ چی کو نیز این احتمالات را تائید کرده است.

مینگ چی کو همچنین در مورد محصولی جدید صحبت کرده که احتمالاً قرار است در نیمه دوم سال 2021 میلادی آماده معرفی و عرضه شود. بر اساس این اطلاعات محصول جدید شرکت اپل با عنوان ایرپاد پرو 2 آماده عرضه می‌شود که از لحاظ قیمت نسبت دیگر ایرپادهای دیگر کمی گران‌تر خواهد بود.

با توجه به این موضوع شرکت اپل از نیمه اول سال 2020 میلادی تا پایان سال 2021 سه ایرپاد را آماده معرفی و عرضه می‌کند که شامل موارد زیر خواهند بود:

  • 1.ایرپاد پرو لایت
  • 2.ایرپاد 3
  • 3.ایرپاد پرو 2

البته برخی از بررسی‌ها این دیدگاه مینگ چی کو را زیر سؤال برده‌اند و اعلام کرده‌اند که ایرپاد 3 در حقیقت همان ایرپاد پرو لایت است. با این حال هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این محصولات در دست نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373