لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

160 هزار اکانت نینتندو به خاطر هک کردن مسدود شدند

160 هزار اکانت نینتندو به خاطر هک کردن مسدود شدند

 شرکت نینتندو به تازگی اقدام به مسدود کردن 160 اکانت سرویس‌های بازی خود کرده است و اعلام کرده که این حساب‌های کاربری برای اقدام به هک کردن سرورهای این شرکت مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

نینتندو اعلام کرده که آیدی و پسوردهای مربوط به این 160 هزار اکانت، توسط هکرها به صورت غیرقانونی دریافت شده بود و آن‌ها این حساب‌های کاربری را با نفوذ به سیستم کاربران دریافت کرده بودند. این شرکت اعلام کرده که از ابتدای آوریل 2020 هکرها شروع به جمع آوری گسترده و انبوه اطلاعات منتشر شده کرده بودند.

اطلاعات جمع آوری شده به صورت گسترده شامل نام کاربری، تاریخ تولد، کشور و آدرس ایمیل بوده است و برخی از اکانت‌ها نیز برای خرید غیرقانونی و کلاه برداری مرود استفاده قرار گرفته‌اند. نینتندو از این پس به کاربران خود توصیه می‌کند تا پیش از اقدام به استفاده از اکانت‌های خود حتماً احراز هویت دو مرحله‌ای را روی آن‌ها فعال کنند.

نینتندو اعلام کرده که کاربرانی که اکانت آن‌ها مسدود شده است و اطلاعات آن‌ها در اختیار هکرها قرار گرفته است، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود پسورد آن را ریست کرده و پس از آن اقدام به فعال سازی و امن کردن دستگاه‌های خود کنند.

گفتنی است که این اکانت‌ها در حال حاضر امکان دسترسی به NNID را ندراند و نمی‌توانند با استفاده از آن با 3DS و Wii U لاگین شوند.

کاربرانی که تحت تأثیر این هکر اطلاعات قرار گرفته‌اند توسط شرکت نینتندو نشانه‌گذاری شده‌اند و از طریق ایمیل به آن‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده است.

گزارش‌های هفته گذشته نیز حاکی از آن بود که تعداد از اطلاعات کاربران بازی فورتنایت نیز فاش شده است و احتمالاً هکرها کاربران بازی‌های کامپیوتری را هدف قرار داده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420