لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار طراحی اپل واچ به مناسبت پنج ساله شدن این ساعت هوشمند

انتشار طراحی اپل واچ به مناسبت پنج ساله شدن این ساعت هوشمند

اپل واچ به تازگی پنج ساله شده و حالا یکی از اعضای سابق تیم طراحی شرکت اپل به مناسبت این روز، ایده‌های اولیه ساعت هوشمند اپل را منتشر کرده است.

اپل واچ در سال 2015 معرفی و آماده عرضه شد که در آن زمان Imran Chaudhri در تیم طراحی شرکت اپل فعالیت می‌کرد و در ایده ساخت این ساعت هوشمند تأثیر گذار بود. او به تازگی اطلاعاتی در مورد طرح اولیه اپل واچ را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است.

Chaudri تصویری بازسازی شده از نقاشی اولیه‌ی خود در مورد بدنه‌ی اپل واچ، رابط کاربری و صفحه هوم را منتشر کرده است. در این طرح اولیه مشخص شده که اپلیکیشن‌ها قرار بود به صورت اسکرولی و عمودی قرار گیرند. با این حال اپل واچ هرگز به این صورت طراحی نشد و تصمیم بر این شد که از منوی اپلیکیشن‌ها به صورت کندوی زنبور عسل باشد.

از محصولات پیشین شرکت اپل در نظر گرفته بودند. 

وی همچنین اطلاعات ویژه‌ای در مورد نحوه طراحی و ساخت دیجیتال کراون داده است و اعلام کرده که در آن زمان مدیران اپل در تلاش بودند تا با اضافه کردن آن ارتباط حسی میان کاربر و ساعت هوشمند ایجاد کنند. این نقاشی در حقیقت ایده Chaudri برای بهبود رابط کاربری اپل واچ با استفاده از دیجیتال کراون بوده است. وی همچنین اعلام کرده که نسخه اولیه این ساعت هوشمند قرار بود از قسمت درونی شبیه به آیپاد نانوی نسل ششم باشد که صرفاً به یک بند ساعت متصل شده است.

جالب اینجا است که بسیاری از وب سایت‌های تحلیلی در 5 سال پیش که اپل واچ نسل اول معرفی شد، آن را شبیه به آیپاد نانو نسل ششم خوانده بودند. وب سایت CNET یکی از اولین مدعیان این مسئله بود که در وب سایت‌های دیگر نظیر Engadget و دیگر سایت‌ها نیز این محصول را یک ایده برداری ساده 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420