لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین محموله آیفون SE نسل 2 تحویل کاربران شد

اولین محموله آیفون SE نسل 2 تحویل کاربران شد

شرکت اپل از روز گذشته اقدام به تحویل اولین محموله‌های آیفون SE نسل 2 به کاربرانی کرده است که تا پیش از این اقدام به پیش خرید این محصول کرده بودند.

اپل از هفته گذشته فرایند پیش فروش این محصول را آغاز کرده بود و از دیروز فرایند تحویل این کالا را به کاربرانی که سفارش دریافت این محصول را داده بودند آغاز کرده است. آیفون SE نسل 2 اولین تلفن هوشمند شرکت اپل پس از سال 2017 است که پیش از عرضه عمومی در اختیار اینفلوئنسرها و خبرگزاری‌ها برای بررسی قرار نگرفته بود که این مسئله احتمالاً به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدود بودن تیراژ تولید این محصول بوده است.

آیفون SE نسل 2 آخرین تلفن هوشمند اپل است که با طراحی 4 اینچ آماده تولید شده است. این تلفن هوشمند دارای نمایشگر 4.7 اینچی به همراه تراشه A13 Bionic بوده و مجهز به 3 گیگابایت رم است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که آیفون SE ارزان قیمت شرکت اپل قدرت سخت افزاری برابر با آیفون 11 پرو دارد.

این تلفن هوشمند اولین آیفون معرفی شده در سال 2020 میلادی توسط شرکت اپل بوده و به زودی این شرکت محصولات کاربردی‌تری را آماده عرضه به بازار می‌کند. بر اساس پیش بینی‌ها اپل در سال 2020 میلادی دست کم 4 آیفون دیگر را نیز آماده معرفی و عرضه خواهد کرد.

با این حال این تلفن هوشمند دارای نمایشگر LCD و دوربین تک لنزه است. این محصول از آی او اس 13.4 به بعد پشتیبانی می‌کند و در حال حاضر در بیش از 40 کشور دنیا آماده عرضه شده است.

آیفون SE 2 به زودی آماده عرضه به بازار تمامی کشورهای جهان می‌شود و تمامی کاربران می‌توانند آن را خریداری و استفاده کنند. گفتنی است که این تلفن هوشمند به زودی در اِن ای سی نیز قابل خرید بوده و می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین آن را درب منزل خود دریافت کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420