لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دو آسیب‌پذیری اپلیکیشن Mail را برطرف کرد

اپل دو آسیب‌پذیری اپلیکیشن Mail را برطرف کرد

شرکت اپل به تازگی آی او اس 13.4.5 بتا را آماده عرضه کرده است و حالا مشخص شده که در این نسخه دو آسیب‌پذیری روز صفر اپلیکیشن Mail برطرف شده است.

بر اساس گزارش وب سایت Motherboard و وال استریت ژورنال، شرکت اپل به تازگی دو آسیب‌پذیری را در اپلیکیشن Mail کشف کرده است. این آسیب‌پذیری‌ها به هکرها امکان نفوذ از راه دور را به دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس می‌دهد. هکرها می‌توانستند از طریق ارسال یک ایمیل به کاربران دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس، حجم زیادی از حافظه رم را اشغال کنند و از آن طریق حتی برخی از دستورها را روی دستگاه به اجرا درآورند.

این آسیب‌پذیری‌ها علاوه بر امکان نصب اطلاعات باعث می‌شد تا هکرها امکان تغییر یا پاک کردن اطلاعات داخلی یک ایمیل دریافتی را داشته باشند. شرکت اپل در توسعه نسخه‌های بتای آی او اس 13.4.1 این مشکل را برطرف کرده است. این نسخه به زودی از طریق بسترهای نرم‌افزاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفتنی است که البته این آسیب‌پذیری از طریق یک آپدیت کوچک نرم‌افزاری که به صورت خودکار روی دستگاه‌های آی او اس نصب می‌شود نیز تا حدودی برطرف شده است و احتمال نفوذ از طریق آن‌ها بسیار پایین است.

یک تحلیلگر امنیتی اعلام کرده که شرکت‌های ارائه دهنده پست‌های الکترونیکی نظیر جیمیل و آوت لوک به دلیل بالا بودن سطح امنیتشان با این مشکل مواجه نبوده‌اند. بر این اساس اگر کاربران آیفون‌ها این اکانت‌ها را در اپلیکیشن Mail وارد کرده بودند با مشکلات امنیتی مواجه نمی‌شدند، بلکه بیشترین تأثیر را روی روند کاری کاربران می‌گذاشت، استفاده از ایمیل‌های دارای سرورهای اختصاصی بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373