لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 5 ریفربیش به صورت رسمی آماده فروش شد

اپل واچ سری 5 ریفربیش به صورت رسمی آماده فروش شد

شرکت اپل به صورت رسمی فرایند عرضه نسخه‌های ریفربیش ساعت‌های هوشمند سری جدید خود را آغاز کرده است. بر این اساس کاربران می‌توانند اپل واچ سری 5 ریفربیش را از همین حالا از منابع رسمی شرکت اپل خریداری کنند.

این محصولات تا 15 درصد ارزان‌تر از نسخه‌های نوی خود هستند و شرکت اپل سلامت آن‌ها را تائید کرده است. اپل واچ سری 5 ریفربیش از همین حالا در نسخه‌های GPS و سلولار همراه با چند مدل متفاوت آماده عرضه شده است.

متوسط قیمت این محصول 350 دلار است، با این حال شرکت اپل برای برخی از مدل‌های گران قیمت‌تر نظیر نسخه‌های نایکی پلاس قیمت بیشتر معادل 449 دلار را در نظر گرفته است. 

اپل واچ ریفربیش چیست؟

تعدادی از محصولات الکترونیکی ممکن است با مشکلات خاصی در زمان تولید در کارخانه مواجه شوند. شرکت اپل این محصولات که مشکلات فنی پس از ساخت داشته‌اند را جمع آوری می‌کند و پس از برطرف کردن مشکلات، آن‌ها را با قیمت ارزان‌تر آماده فروش و عرضه به کاربران می‌کند.

اپل این محصولات را در وب سایت رسمی خود و در یک بخش جداگانه آماده فروش کرده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش فروش محصولات ریفربیش اپل در وب سایت رسمی این شرکت محصولات جدیدی که در این بخش آماده عرضه می‌شوند را مشاهده کنند.

اپل این محصولات را به صورت رسمی تائید کرده است؛ با این حال قیمت آن‌ها را بین 10 تا 30 درصد بسته به نوع خرابی و نوع محصول آماده عرضه به کاربران می‌کند.

گفتنی است که فروش و خرید محصولات ریفربیش از لحاظ قانونی و اخلاقی مشکی ندارد؛ اما فروش این محصولات به عنوان دستگاه‌های نو و با قیمت برابر با محصولات عادی عملی غیرمنصفانه به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420