لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی از تأمین کننده‌های اپل هنوز با مشکل نیروی کاری مواجه هستند

برخی از تأمین کننده‌های اپل هنوز با مشکل نیروی کاری مواجه هستند

گزارش‌های منتشر شده از طرف شرکت‌ها و کارخانه‌های تأمین کننده محصولات و قطعات اپل حاکی از مشکلات شدید در بخش منابع انسانی دارد.

بر اساس گزارش فایننشیال تایمز بسیاری از شرکت‌های تأمین کننده و کارخانه‌های تولید کننده محصولات اپل به دلیل کاهش تقاضا برای تولید مجبور به تعدیل نیرو شده‌اند از طرفی برخی دیگر از این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا کارکنان روزمزد خود را از دست داده‌اند و کارکنان تمایل به همکاری ندارند.

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود نوشته که مجموعه صنعتی فاکس کان به دلیل مشکلات مربوط به نیروی انسانی امکان فعالیت درست و اسمبل کردن آیفون‌ها را ندارد. این مجموعه بسیاری از نیروهای کاری خود را از همین حالا تعدیل کرده است که مشخص به دلیل دستور اپل برای کاهش سطح تولید محصولات است. فاکس کان از 10 آوریل حجم نیروی کاری خود را به طرز قابل توجهی کاهش داده است.

پگاترون نیز که به عنوان تولید کننده اصلی بسیاری از محصولات اپل نظیر آیفون 8 و مک بوک ها به حساب میاید، به صورت موقت نزدیک به هزار نفر از کارکنان قراردادی خود را تعدیل کرده است.

تمامی این مسائل به دلیل آن است که شرکت اپل حجم سفارش تولید محصولات خود را کاهش داده که خود، نتیجه‌ای از عدم تمایل کاربران برای خرید محصولات جدید در دوره شیوع کرونا است. اپل در حال حاضر بسیاری از اپل استورهای خود در سراسر جهان را به دلیل شیوع کرونا تعطیل کرده است و تنها از طریق عامل‌های فروش محصولات خود را به بازار جهانی عرضه کرده است.

این مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران در کشورهای مختلف جهان منتظر بازگشایی اپل استورها باشند و فعلاً فعالیتی درزمینهٔ خرید محصولات جدید از عامل‌های فروش نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420