لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE پلاس تا سال آینده آماده معرفی می‌شود

آیفون SE پلاس تا سال آینده آماده معرفی می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون SE پلاس را نیز تا یک سال و نیم دیگر آماده معرفی و عرضه به بازار کند.

مینگ چی کو تحلیلگر TF International Security به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل در نیمه دوم سال 2021 میلادی تصمیم به معرفی و عرضه تلفنی هوشمند با نام آیفون SE پلاس به بازار جهانی است. آیفون SE پلاس بر اساس ادعاهای مینگ چی کو دقیقاً شبیه به آیفون 8 پلاس و نسخه‌های پلاس آیفون 6،6 اس و 7 است که با سخت افزار بهبود یافته آماده عرضه به بازار می‌شود.

در صورت حقیقت داشتن این مسئله شرکت اپل در زمستان سال 1400 تلفن هوشمند با سایز 5.5 اینچ و نمایشگر را آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند. علاوه بر این، شایعات جدید نشان دهنده آن است که آیفون SE 2020 میلادی آخرین تلفن هوشمند اپل با طراحی کلاسیک نخواهد بود و شرکت اپل همچنان تصمیم به توسعه و عرضه گوشی‌های هوشمند با ظاهرهای پیشین خود دارد.

مینگ چی کو اعلام کرده که این محصول قرار است در دسامبر 2021، یعنی بهمن ماه 1400 آماده عرضه به بازار شود. اما برخی از اطلاعات منتشر شده دیگر بر این ادعا هستند که اپل نهایتاً تا ماه‌های ابتدایی سال 2020 میلادی این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند.

این تلفن هوشمند قرار است با نام آیفون SE پلاس آماده معرفی شود که دارای نمایشگر 5.5 اینچی است و سیستم احراز هویت آن مبتنی بر اثر انگشت و تاچ آیدی خواهد بود.

گفتنی است که اپل تنها چند روز است که آیفون SE نسل 2 را با نمایشگر 4.7 اینچی آماده عرضه کرده بود و حالا شایعات نشان داده که این شرکت تصمیم دارد تا مجموعه محصولات SE (Special Edition) خود را بهینه سازی و بهبود دهد.

مینگ چی کو هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت آیفون SE پلاس نداده است با این حال بدیهی است که این تلفن هوشمند قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار اپل دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373