لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای مجیک کیبورد آیپد پرو نسل 4

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای مجیک کیبورد آیپد پرو نسل 4

شرکت اپل روز گذشته یک ویدیوی جدید را در مورد آیپد پرو نسل 4 آماده انتشار در حساب کاربری رسمی یوتیوب خود کرده است.

این ویدیو مدت زمان بسیار کوتاهی دارد و اپل در ساخت آن از رنگ‌های متنوع و شاد استفاده کرده است. نام این ویدیو Float است که در آن شرکت اپل سادگی باور نکردنی نحوه اتصال کیبورد آیپد پرو نسل 4 را نشان داده است.

کیبورد آیپد پرو نسل 4 به صورت مگنتی به بدنه دستگاه متصل می‌شود. اما مهم‌ترین تغییری که شرکت اپل در طراحی و توسعه آن آماده عرضه کرده، مربوط به قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر پشتیبانی از ترک پد می‌شود.

اپل در توسعه مجیک کیبورد یک ترک پد ویژه را نیز برای کاربران آیپد پرو نسل 4 در نظر گرفته است. این ترک پد می‌توانند تجربه‌ای مشابه با استفاده از دستگاه‌های مک را برای کاربران آیپد شبیه سازی کند و امکانات کاملاً ویژه‌ای را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

اپل در معرفی آیپد پرو نسل 4 تأکید کرده که این دستگاه حتی از بسیاری از کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز قدرتمندتر و سریع‌تر است و عملکرد بهینه‌تر دارد. آیپد پرو نسل 4 مجهز به سنسور LiDAR در دوربین پشتی خود است که امکان اسکن سه بعدی و تشخیص بهینه‌تر دستگاه‌های مختلف را برای کاربران فراهم میاورد.

آیپد پرو با قیمت 799 دلار آماده عرضه به بازار شده است و کیبورد آن نیز با قیمت پایه 299 دلار در وب سایت رسمی شرکت اپل آماده فروش شده است.

این آیپد جدید از لحاظ پردازش مرکزی تغییر محسوسی نسبت به نسل قبل نکرده اما پردازش گرافیک آن به مراتب برای انجام کارهای مختلف و طراحی مناسب خواهد بود.

آیپد پرو نسل 4 از همین حالا در اِن ای سی موجود بوده و امکان خرید را دارد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420