لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه‌دهندگان به شرکت در کلاس‌های مجازی WWDC 2020 دعوت شدند

توسعه‌دهندگان به شرکت در کلاس‌های مجازی WWDC 2020 دعوت شدند

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کند که امسال کنفرانس WWDC 2020 را به صورت مجازی برگزار می‌کند. در این میان، اپل از توسعه‌دهندگان درخواست کرده تا در کلاس‌های مجازی این رویداد شرکت کنند.

اپل هر ساله در ماه ژوئن کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان را برگزار می‌کرد. این رویداد چند روزه شامل برگزاری یک کی‌نوت در روز اول و کلاس‌های متعدد برای آماده سازی توسعه‌دهندگان در روزهای بعدی می‌شد.

در این میان، شرکت اپل به دلیل شیوع کرونا اعلام کرده که کی‌نوت WWDC 2020 را به صورت مجازی برای تمامی افراد پخش می‌کند. از طرف دیگر، کلاس‌های مربوط به توسعه‌دهندگان این رویداد نیز قرار است به صورت اختصاصی و از طریق اینترنت برگزار شود.

اپل از همین حالا دعوت‌نامه مربوط به شرکت در کلاس‌های مجازی WWDC 2020 را منتشر کرده است و سازندگان اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها درخواست کرده تا در این رویدادها شرکت کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این دعوت‌نامه کلاس‌های WWDC 2020 به دلیل شرایط خاص مثل همیشه و در ژوئن برگزار نمی‌شود بلکه در روز 23 آوریل، یعنی از پس فردا برگزار خواهد شد. با این حال اپل هیچ توضیحی در مورد کی‌نوت این رویداد نداده است. کی‌نوت کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ممکن است امکان برگزار نشود یا در صورت برگزاری، همانند سابق به ماه ژوئن موکول شود.

این رویداد فقط و فقط برای توسعه‌دهندگانی که ثبت نام کرده‌اند قابل دسترس خواهد بود و این افراد باید پیش از اقدام برای شرکت در آن، درخواست‌های مربوطه را به اپل ارسال کند.

در جریان کی‌نوت مجازی این رویداد احتمالاً آی او اس 14 در کنار مک او اس 10.16 و نسخه‌های بعدی سیستم عامل‌های WatchOS و tvOS رونمایی خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420