لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دولت فرانسه خواستار حذف محدودیت‌های بلوتوث در آیفون‌ها شد

دولت فرانسه خواستار حذف محدودیت‌های بلوتوث در آیفون‌ها شد

دولت فرانسه به‌تازگی از شرکت اپل درخواست کرده تا محدودیت‌های مربوط به دسترسی بلوتوث را در آیفون‌ها حذف کند که این مسئله مشخصاً برای بهبود روند کارکرد اپلیکیشن ردیاب ویروس کرونا مربوط است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، دولت فرانسه به‌تازگی یک اپلیکیشن ردیاب و شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا را توسعه داده که با سیستم ارتباطی بلوتوث کار می‌کند. این اپلیکیشن با استفاده از بلوتوث ارتباط نزدیک افراد با یکدیگر را شناسایی می‌کند و تاریخچه مربوط به این اطلاعات را ذخیره‌سازی می‌کند. دولت فرانسه از طریق این اپلیکیشن می‌تواند افرادی را که با مبتلایان به کووید 19 ارتباط نزدیک داشته‌اند را شناسایی کند و به آن‌ها هشدارهای مربوط به قرنطینه خانگی یا مراجعه به مراکز پزشکی را بدهد. با این حال محدودیت‌های بلوتوث در آیفون باعث شده تا این اپلیکیشن به درستی در تلفن‌های هوشمند شرکت اپل کار نکند.

وزیر فناوری فرانسه به‌تازگی در مصاحبه با خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که این کشور از روز 11 می به صورت رسمی استفاده از این اپلیکیشن را آغاز می‌کند و به همین دلیل دولت فرانسه برای شرکت اپل در زمینه رفع این محدودیت‌ها ضرب العجل در نظر گرفته است.

یکی از سخنگویان شرکت اپل به بلومبرگ اعلام کرده که این شرکت احتمالاً طی همکاری خود با گوگل API مربوط به ردیابی ویروس کرونا را توسعه می‌دهد و خارج از این چارچوب به هیچ یک از مقامات دولتی پاسخگو نیست. بر این اساس دولت فرانسه برای ارائه این قابلیت و رفع محدودیت‌های بلوتوث حتماً باید از API مشترک توسعه داده شده توسط شرکت گوگل و اپل استفاده کند.

اپل و گوگل در دهم آوریل اعلام کردند که در حال توسعه یک API ویژه برای ردیابی ویروس کرونا از طریق بلوتوث در تلفن‌های هوشمند هستند و در آینده نزدیک و مشخصاً ماه می، آن را به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373