لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ 6 از غرق شدن شما جلوگیری می‌کند

اپل واچ 6 از غرق شدن شما جلوگیری می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه و طراحی اپل واچ 6 یک سیستم هوشمند را برای جلوگیری از غرق شدن کاربران در زمان شنا ارائه دهد.

بر اساس گزارش جدید وب سایت اپل اینسایدر، شرکت اپل به تازگی یک پتنت جدید را برای ارائه این قابلیت در اپل واچ 6 به ثبت رسانده است. این پتنت توضیح می‌دهد که اپل واچ سری 6 می‌تواند مجهز به سنسور تشخیص عمق آب شود و از آن طریق می‌تواند تفاوت میان رطوبت ایجاد شده از باران یا عرق دست را با آب استخر یا دریا تشخیص دهد.

بر این اساس، اپل واچ 6 می‌تواند قرار گرفتن کاربر در استخر یا دریا را تشخیص دهد و از آن طریق به صورت خودکار اورژانس را برای جلوگیری از غرق شدن کاربر خبر کند. اپل واچ در زمانی به اورژانس متصل می‌شود که کاربر برای مدت زمان خیلی طولانی در آب باقی بماند و خطر غرق شدن وجود داشته باشد.

گفتنی است که اپل واچ از همین حالا امکان تشخیص فعالیت‌های ورزشی نظیر شنا را دارد. اما این ساعت هوشمند به صورت خودکار نمی‌تواند عمق آب را تشخیص دهد. بر این اساس نسل بعدی این ساعت هوشمند می‌تواند به صورت خودکار وضعیت قرار گرفتن کاربر در آب را تشخیص دهد و در صورت احتمال غرق شدن به اورژانس اطلاع رسانی کند.

بر این اساس اگر فردی به صورت ناگهانی در رودخانه یا استخر بیافتد اپل واچ سریعاً اطلاعات لازم نظیر موقعیت مکانی جی پی اس و موارد دیگر را به مقامات مربوطه اطلاع رسانی خواهد کرد.

اپل احتمالاً برای ارائه این قابلیت نیاز به اعمال تغییراتی در بند ساعت‌های هوشمند خود دارد و آن را صرفاً برای برخی از مدل‌های اپل واچ سری 6 آماده عرضه می‌کند و تمامی کاربران این محصول امکان دسترسی به این قابلیت را ندارند. گفتنی است که اپل تا پیش از این قابلیت‌هایی نظیر ECG و تشخیص سقوط را صرفاً برای کاربران با سنین بالا فعال کرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420