لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو لایت احتمالاً تا یک ماه دیگر آماده معرفی و عرضه می‌شود

ایرپاد پرو لایت احتمالاً تا یک ماه دیگر آماده معرفی و عرضه می‌شود

 گزارش منتشر شده از یک کانال یوتیوبی حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً تا یک ماه دیگر ایرپاد پرو لایت را آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند.

Jon Prosser یکی از یوتیوبرهای فعال در حوزه اینترنت است که به تازگی ادعا کرده که نسل جدید ایرپاد تا یک ماه دیگر آماده عرضه به بازار می‌شود. البته این یوتیوبر هیچ اطلاعات دقیقی از نسل بعدی ایرپاد نداده است و معلوم نیست که ایرپاد بعدی به عنوان زیر شاخه ایرپاد پرو آماده عرضه می‌شود یا شرکت اپل تصمیم دارد تا از طراحی پیشین که در ایرپاد نسل 1 و 2 استفاده شده بود، این محصول را آماده عرضه کند.

با این حال نزدیک به دو ماه پیش خبرگزاری دیجی تایمز اولین اطلاعات در مورد ایرپاد پرو لایت را منتشر کرده بود. بر اساس این اطلاعات شرکت اپل تصمیم دارد تا در ماه‌های ابتدایی سال 2020 میلادی از ایرپاد پرو لایت به عنوان یک نسخه ارزان قیمت از هندزفری های پیشرفته خود رونمایی کند.

علاوه بر این، برخی از وب سایت‌های فعال در زمینه پوشش خبرهای فناوری اعلام کرده‌اند که شرکت اپل ایرپاد پرو نسل 3 را با همان ظاهر نسل اول و دوم آماده عرضه می‌کند. همچنین این خبرگزاری‌ها شایعاتی در مورد تلاش شرکت اپل برای معرفی از 2 مدل ایرپاد در سال 2020 میلادی را مطرح می‌کنند. ایرپاد پیشرفته در سال 2020 قرار است در ماه سپتامبر یا اکتبر با عنوان ایرپاد X آماده معرفی و عرضه به بازار شود.

با وجود این شایعات، بسیاری از تحلیلگران گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری دیجی تایمز را محتمل‌تر می‌دانند که بر اساس آن اپل تا یک ماه دیگر از ایرپاد پرو لایت به عنوان یک محصول ارزان قیمت رونمایی می‌کند.

ایرپاد پرو لایت احتمالاً دارای قابلیت حذف نویز فعال بوده، اما با حذف برخی از قابلیت‌ها، قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به نسخه اصلی خود خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420