لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای آی او اس 13.4.5 آماده انتشار شد

اولین بتای آی او اس 13.4.5 آماده انتشار شد

شرکت اپل به تازگی اولین نسخه بتای آی او اس 13.4.5 را آماده عرضه به توسعه دهندگان کرده است تا قابلیت‌ها و تغییرات آن مورد بررسی قرار گیرد.

آی او اس 13.4.5 و آیپد او اس 13.4.5 از همین حالا برای توسعه دهندگان آماده دریافت و نصب است. کسانی که اکانت توسعه دهندگان اپل با قیمت 99 دلار را روی اپل آیدی خود فعال کرده باشند از همین حالا می‌توانند به این نسخه جدید از دو سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس دسترسی داشته و قابلیت‌ها و تغییرات آن را مورد بررسی قرار دهند.

بررسی‌های اولیه‌ای که توسعه دهندگان در طول چند روز گذشته از این نسخه جدید انجام داده‌اند حاکی از آن است که شرکت اپل در این نسخه تغییرات زیادی را اعمال نکرده است و صرفاً به رفع چند باگ جزئی بسنده کرده است. در این به روز رسانی مشکلاتی نظیر عدم راه‌اندازی و کارکرد صحیح هات اسپات آیفون و آسیب‌پذیری‌های ناشی از استفاده از نرم‌افزارهای ارائه دهنده وی پی ان برطرف شده است.

در آی او اس 13.4.5 همچنین مشکل مربوط به عدم کارکرد صحیح اپل موزیک برای اشتراک گذاری موسیقی‌ها در استوری اینستاگرام برطرف شده است. بر این اساس پس از نصب این نسخه جدید کاربران می‌توانند هر یک از موسیقی‌های در حال پخش در اپل موزیک را با تپ کردن روی دکمه Share در استوری اینستاگرام خود با کاربران به اشتراک بگذارند.

این نسخه در حال حاضر به صورت عمومی آماده عرضه نشده است؛ اما پیش بینی می‌شود تا هفته‌های دیگر با رفع باگ‌های متعدد و احتمالی آماده عرضه به تمامی کاربران شود.

گفتنی است که احتمالاً این نسخه آخرین به روز رسانی از زیر شاخه‌های آی او اس و آیپد او اس 13 باشد و اپل پس از آن اقدام به توسعه و آماده سازی آی او اس 14 شود. اپل در ژوئن 2020 از آی او اس 14 رونمای می‌کند و در پاییز و مشخصاً سپتامبر آن را آماده عرضه به عموم کاربران می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420