لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش آیفون SE نسل 2 آغاز شد

پیش فروش آیفون SE نسل 2 آغاز شد

 شرکت اپل از روز گذشته فرایند پیش فروش آیفون SE نسل 2 را آغاز کرده است و در حال دریافت سفارش‌های مربوط به این محصول است.

آیفون SE در حال پیش فروش در بیش از 40 کشور در سراسر دنیا است. این تلفن هوشمند با قیمت 399 دلار برای نسخه 64 گیگابایت و 449 دلار برای نسخه 128 گیگابایت است. نسخه 256 گیگابایت این تلفن هوشمند قرار است با قیمت 549 دلار آماده عرضه به کاربران شود.

عرضه این محصول به فروشگاه‌های غیر رسمی عرضه محصولات اپل از 24 آوریل آغاز می‌شود؛ با این حال شرکت اپل فعلاً به خاطر تعطیل بودن اپل استورهای رسمی امکان فروش این محصول را به صورت حضوری ندارد.

اپل این محصول را در برخی از کشورهای جهان از طریق راه‌های اینترنتی عرضه می‌کند با این حال فروش عمده آن را برای عامل‌های غیر رسمی فروش در سراسر دنیا باز گذاشته است تا از آن طریق کاربران امکان خرید حضوری آن را داشته باشند.

گفتنی است که شرکت اپل پس از پایان یافتن تعطیلی اپل استورها به خاطر شیوع کرونا فرایند فروش رسمی این تلفن هوشمند را از طریق اپل استورها آغاز می‌کند و آن را به صورت حضوری به کاربران می‌فروشد.

این تلفن هوشمند به تازگی از طرف اپل معرفی شده که قیمت نسبتاً پایینی دارد و به همین دلیل بسیاری از کاربران تمایل به خرید آن دارند. اپل فعلاً برای فروش و عرضه عمده این محصول اعلام آمادگی کرده و هیچ حرفی از کاهش فروش آن به دلیل تعطیلی کارخانه‌های عضو زنجیره تأمین خود به میان نیاورده است.

آیفون SE نسل 2 آخرین گوشی هوشمندی است که شرکت اپل با طراحی کلاسیک ساخته است و به همین دلیل تمایل برای خرید آن در میان بسیاری از کاربران زیاد است. این تلفن هوشمند دارای سیستم احراز هویت تاچ آیدی بوده و از پردازنده A13 Bionic استفاده می‌کند. گفتنی است که این تلفن هوشمند دارای استاندارد IP67 بوده و از سیستم ارتباطی Wifi 6 برخوردار است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420