لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE 2020 در برابر آیفون XR – کدام را بخریم

آیفون SE 2020 در برابر آیفون XR – کدام را بخریم

شرکت اپل در فروردین 1399 از آیفون SE 2020 رونمایی کرده که تلفن هوشمند میان رده و جدید این شرکت به حساب میاید. این تلفن هوشمند در کنار آیفون XR از سری ارزان قیمت گوشی‌های شرکت اپل به حساب میایند و بسیاری از کاربران میان خرید این دو تلفن هوشمند ممکن است سردرگم شده باشند.

آیفون SE 2020 مجهز به نمایشگر 4.7 اینچی از نوع LCD است و از پردازنده A13 Bionic که در آیفون 11 و 11 پرو مکس قرار گرفته بود استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند مجهز به سیستم احراز هویت تاچ آیدی است و آخرین تلفن هوشمندی است که شرکت اپل با طراحی کلاسیک سال 2014 تولید می‌شود.

از طرف دیگر، آیفون XR که در سال 2018 معرفی شده دارای نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD است و از پردازنده A12 Bionic مشابه با آیفون XS Max استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند مجهز به سیستم احراز هویت فیس آیدی است و دارای طراحی مدرن و مشابه با آیفون‌های جدید شرکت اپل است. 

تفاوت‌های اصلی آیفون SE 2020 با آیفون XR در چیست؟

به طور کل، تفاوت این دو تلفن هوشمند در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • -پردازنده: آیفون SE 2020 پردازنده قوی‌تری دارد. تراشه A13 به کار رفته در آیفون SE مشابه با آیفون 11 پرو است و قدرت پردازشی بهتری نسبت آیفون XR دارد. البته باید در نظر داشت که تراشه A12 به کار رفته در آیفون XR نیز هنوز از بسیاری از تلفن‌های هوشمند جدید قدرتمندتر است.
  • -سایز نمایشگر: آیفون XR نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به آیفون SE دارد. آیفون XR دارای نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچ است. این در حالی است که آیفون SE دارای نمایشگر کوچک‌تری است و مشابه با آیفون 6، 6 اس، 7 و 8 سایز 4.7 اینچ دارد.
  • -فیس آیدی یا تاچ آیدی؟ آیفون SE با همان طراحی کلاسیک اپل ساخته شده است و به همین دلیل مجهز به تاچ آیدی است و با اثر انگشت شما قفل دستگاه را باز می‌کند. از طرف دیگر آیفون XR با استفاده از چهره قفل دستگاه شما را تشخیص می‌دهد.

کدام یک را بخریم؟

انتخاب میان آیفون SE یا آیفون XR بسته به نوع کارکرد شما دارد. اگر به دنبال یک تلفن هوشمند کوچک با قدرت بسیار بالا هستید، آیفون SE می‌تواند بهترین گزینه برای شما دارد. از طرف دیگر آیفون XR بهترین یک تلفن هوشمند مناسب با دوربین با کیفیت است که نمایشگر نسبتاً بزرگ‌تری دارد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420