لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای نسخه وب اپل موزیک آماده عرضه شد

بتای نسخه وب اپل موزیک آماده عرضه شد

سپتامبر سال 2019 میلادی شرکت اپل اعلام کرد که در حال کار روی نسخه وب اپل موزیک است و به زودی این سرویس را برای همه کاربران در تمامی دستگاه‌ها آماده عرضه می‌کند. اما حالا نسخه بتای این سرویس روی وب آماده عرضه شده است.

اپل موزیک در حال حاضر از طریق اپلیکیشن رسمی روی آی او اس، آیپد او اس، مک او اس و اندروید قابل دسترسی است. اما کاربران در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز و تلویزیون‌های هوشمند امکان دسترسی به آن را ندارند. بر این اساس شرکت اپل با توسعه نسخه وب اپل موزیک در تلاش است تا امکان دسترسی از طریق وب اپلیکیشن این سرویس را برای تمامی کاربران فراهم کند.

در حال حاضر نسخه وب اپل موزیک از طریق آدرس Music.apple.com قابل دسترس است. کاربران می‌توانند با مراجعه به این صفحه وب اقدام به دسترسی و استفاده از این سرویس کنند.

برای دسترسی به سرویس اپل موزیک باید اشتراک ویژه‌ای سرویس را در اختیار داشته باشید؛ بر این اساس می‌توانید ابتدا اپل آیدی خود را از طریق گیفت کارت اپل شارژ کنید و با وارد کردن حساب کاربری در آن اقدام به استفاده از موسیقی‌ها کنند.

اپل موزیک همچنین در نسخه وب خود امکان دسترسی به‌تمامی امکانات ویژه خود را دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن اقدام به گوش کردن به موسیقی‌ها کنند. علاوه بر این، بخشی‌های دیگر نظیر Radio و For you نیز در این بخش به کاربران ارائه شده است.

اگر از کاربرانی هستید که تا به امروز از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با ساخت اپل آیدی اقدام به شارژ آن کرده و از سرویس اپل موزیک برای دسترسی به مجموعه عظیم موسیقی‌ها استفاده کنید. اپل موزیک دارای برنامه‌های ویژه‌ای نظیر اکانت‌های خانواده و غیره است که قیمت آن را نسبت به سرویس‌های عادی کاهش می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373