لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امنیت پیج اینستاگرام | کلاه‌برداری جدید از ناآگاهی ادمین‌ها

امنیت پیج اینستاگرام | کلاه‌برداری جدید از ناآگاهی ادمین‌ها

یکی از پدیده‌هایی که اخیراً در میان کسب و کارهای متنوع در شبکه‌های اجتماعی پیدا شده، امنیت پیج اینستاگرام است، اما واقعاً تا چه حد این گونه از خدمات برای کاربران نیاز هست؟

اخیراً عده‌ای از افراد ادعا می‌کنند که توان تضمین امنیت پیج اینستاگرام افراد را دارند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. این پدیده تا حدی شایع شده که حتی سلبرتی‌ها و افراد مشهور نیز اقدام به استفاده از خدمات این افراد می‌کنند. البته برخی از افراد بر این باور هستند که استفاده سلبرتی‌ها از خدمات امنیت پیج اینستاگرام صرفاً به منظور تبلیغ ارائه کنندگان این خدمات است و لزوماً به معنای آن نیست که سلبرتی‌ها از این خدمات استفاده می‌کنند. 

آیا ادمین‌ها به استفاده از امنیت پیج های اینستاگرام نیاز دارند؟

به طور کل، شبکه اجتماعی اینستاگرام دو روش را برای حفظ امنیت حساب‌های کاربری در نظر گرفته است که شامل رمز عبور و احراز هویت دو مرحله‌ای می‌شود. اینستاگرام هیچ خدمات ویژه‌تر یا امکانات بالاتر از این دو را برای هیچ یک از کاربران در نظر نگرفته است. بنابراین هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که دسترسی‌های بیشتری به سیستم امنیتی اینستاگرام دارد.

آیا هک اینستاگرام امکان پذیر است؟

بسیاری از تضمین کننده‌های امنیت پیج اینستاگرام ادعا می‌کنند که با استفاده از ترفندهایی خاص می‌توانند از هک شدن اینستاگرام جلوگیری کنند. اما صحت این موضوع تا حدودی جای شک دارد.

اینستاگرام همانند بسیاری از سرویس‌های اینترنتی معتبر برای هر کس که بتواند حفره امنیتی ویژه‌ای را در آن پیدا کند، جایزه ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد تا این حفره‌های امنیتی برای هکرهای دیگر فاش نشود. در حقیقت اینستاگرام همانند فیس بوک، اپل، گوگل، مایکروسافت و بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هزینه‌ای ویژه را به عنوان جایزه در نظر گرفته تا بهترین گزینه هکرها پس از پیدا کردن حفره‌های امنیتی، ارائه آن‌ها به خود توسعه دهندگان آن باشد.

تنها روشی که در آن یک پیج اینستاگرام به اصطلاح هک می‌شود، این است که کاربر یا ادمین طی اشتباهی خاص مثل استفاده از صفحات لاگین فیشینگ نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار هکر بگذارد و قطعاً اینستاگرام به صورت مستقیم نفوذپذیر نیست. 

کلاه‌برداری به اسم امنیت پیج اینستاگرام

 پدیده امروزه که به اسم امنیت پیج اینستاگرام از آن یاد می‌شود، فقط و فقط یک کلاه‌برداری جدید از ناآگاهی ادمین‌ها و کاربران این شبکه اجتماعی است. انتخاب یک رمز عبور پیچیده و فعال سازی سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای به طور کامل از امنیت شما حفاظت می‌کند. کافی است پس از انجام این دو کار، فعالیت غیرمعمول و اقدامی برای نصب بدافزارها نداشته باشید و روی هر لینک منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی کلیک نکنید تا امنیت پیج شما حفظ شود.

به طور کل هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که بیش‌تر از شما توانایی برای حفاظت از پیج اینستاگرام را دارد.

علاوه بر این، ارائه اطلاعات احراز هویت اینستاگرام به دیگران نه تنها به افزایش امنیت شما کمکی نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود تا شما بیشتر در معرض خطرات بعدی قرار بگیرید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420