لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی آیفون 12 پرو مکس منتشر شد

تصاویر مفهومی آیفون 12 پرو مکس منتشر شد

اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر 2020 از گوشی های جدید خود در کنار سه مدل تلفن هوشمند دیگر رونمایی کند و حالا تصاویر مفهومی آیفون 12 در یوتیوب منتشر شده است.

کانال یوتیوبی EverythingApplePro و Max Weinbach به تازگی ویدیویی را از ظاهر احتمالی و تصاویر مفهومی آیفون 12 پرو منتشر کرده‌اند که نشان از تغییر طراحی این تلفن هوشمند دارد. بر اساس شایعات گذشته، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 پنل حاشیه تلفن‌های هوشمند خود را تغییر دهد و از آن طریق ظاهری جدید را در گوشی‌های خود اعمال کند.

شایعاتی که هفته گذشته خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی کناری گوشی‌های هوشمند خود را از حالت منحنی خارج و به شکل تخت درآورد. این طراحی تا پیش از این در تلفن‌های هوشمند آیفون 4 تا 5 اس مورد استفاده قرار گرفته بود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

بر اساس این تصاویر مفهومی آیفون 12 پرو ضخامت کمتری نسبت به تلفن‌های هوشمند سال 2019 و 2018 دارد با این حال حاشیه‌های کناری آن تخت شده است و کاربران می‌توانند به صورت ویژه و منحصر به فرد از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

این تصاویر بر اساس طراحی انجام شده روی فایل‌های CAD ساخته شده است. گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که ضخامت آیفون 12 پرو مکس بین 1.21 تا 1.26 میلی متر است و اپل میزان برآمدگی دوربین چهارگانه پشتی را نیز کاهش می‌دهد.

تغییر مهمی که در دوربین آیفون 12 پرو مکس اعمال می‌شود نیز به اضافه شدن لنز LiDar مربوط می‌شود. بر این اساس دوربین این تلفن هوشمند دارای یک لنز تله فوتو، یک لنز واید، یک لنز الترا واید و یک لنز LiDar خواهد بود و شرکت اپل قابلیت‌های مشابه آیپد پرو 2020 را در این تلفن هوشمند آماده عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373