لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون SE 2020 نسل 2 اپل

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون SE 2020 نسل 2 اپل

شرکت اپل به تازگی دومین ویدیوی تبلیغاتی در مورد آیفون SE 2020 نسل 2 را آماده انتشار کرده است.

در این ویدیوی جدید شرکت اپل روی معرفی ظاهر خاص و منحصر به فرد این تلفن هوشمند تمرکز کرده است. آیفون SE 2020 نسل 2 احتمالاً آخرین تلفن هوشمندی است که شرکت اپل با طراحی کلاسیک سال 2014 آماده عرضه می‌کند و پس از آن به سمت تولید محصولات جدید با طراحی جدید می‌دهد.

در این ویدیوی تبلیغاتی که تنها 15 ثانیه زمان دارد، اپل لذت باز کردن آیفون اس ای جدید را پس از خریدن به تصویر می‌کشد. در پایان شرکت اپل مشخصات خاص این محصول را نظیر مجهز بودن آن به نمایشگر 4.7 اینچ، پردازنده A13 Binoic و موارد دیگر را معرفی می‌کند.

آیفون SE ادیشن خاصی از آیفون‌های قدیمی است که قدرت پردازشی مدرن ساخته شده است. بر این اساس این تلفن هوشمند برای آن دسته از کاربران که هنوز تمایل به خرید و استفاده از آیفون با سایز 4.7 اینچ دارند مناسب است.

اپل در طراحی این تلفن هوشمند همچنین از سیستم ارتباطی Wifi-6 به همراه استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار IP67 استفاده کرده است که در نوع خود بسیار تأثیر گذار و منحصر به فرد است.

شرکت اپل این محصول را با قیمت پایه 399 دلار آماده عرضه کرده است و به زودی آن را برای فروش در بازار جهانی آماده می‌کند. گفتنی است که پیش فروش این محصول از همین حالا شروع شده است ولی برخی از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که دست کم تا دو هفته آینده عرضه عمومی این محصول آغاز نمی‌شود و اپل نهایتاً تا ماه می سال 2020 میلادی آن را آماده عرضه به بازار می‌کند.

گفتنی است که این آیفون آخرین نسل از گوشی‌های اپل است که طراحی پیشین را دارد و پس از آن اپل با این طراحی خداحافظی خواهد کرد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420