لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویری از نمونه‌های پیش از تولید اپل واچ در اینترنت منتشر شد

تصاویری از نمونه‌های پیش از تولید اپل واچ در اینترنت منتشر شد

شرکت اپل در سال 2014 اپل واچ را آماده معرفی و در سال 2015 روانه بازار کرد که با طراحی ویژه‌ای همراه بود. این طراحی تا به امروز و پس از گذشت پنج سال تغییرات زیادی به خود ندیده است و تنها نمایشگر از سری 4 به بعد 2 میلی متر بزرگ‌تر شد.

اما حالا خبرگزاری MotherBoard طی گزارشی اطلاعاتی از نمونه‌های پیش از تولید اپل واچ را ارائه داده است. Giulio Zompetti یک کلکسیون فعال در زمینه محصولات الکترونیکی پیش از تولید است. او به تازگی تصاویری از اپل واچ‌هایی که اپل پیش از سال 2014 طراحی کرده بود همه آن‌ها را از چرخه تولید خارج کرده بود را منتشر کرده است. 

این اپل واچ‌ها نمونه‌های اولیه‌ای بودند که تیم طراحی اپل سفارش ساخت آن‌ها را به کارخانه‌ها داده بود. تمامی این اپل واچ‌ها از زباله‌های الکترونیکی هستند و کارخانه آن‌ها را دور ریخته بود و به همین خاطر دارای شکستگی‌های زیادی هستند.

این کلکسیونر حالا به این اپل واچ‌ها دسترسی پیدا کرده است و امید دارد تا با تعمیر و راه اندازی دوباره آن‌ها، پول خوبی به جیب بزند. این فرد اعلام کرده که پس از تعمیر هر یک از این اپل واچ‌ها، آن‌ها را با حداقل قیمت 1000 دلار به فروش می‌گذارد. 

گفتنی است که وب سایت Mother board طی بررسی این تصاویر، اصالت آن‌ها را تائید کرده است و به نظر می‌رسد که این اپل واچ‌ها رسماً توسط اپل ساخته و طراحی شده‌اند، اما به دلیل برخی از نقص‌های فنی و ظاهری سفارش تولید انبوه آن‌ها به کارخانه‌ها ارائه نشده است.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420