لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا ویروس کرونا روی تعداد خرید آیفون تأثیر گذاشته است؟

آیا ویروس کرونا روی تعداد خرید آیفون تأثیر گذاشته است؟

ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های تولید کننده و فروشگاه‌ها شده است و بسیاری از افراد به خاطر قرنطینه خریدهای خود را به زمان دیگری موکول کنند؛ اما آیا این مسئله روی تعداد خرید آیفون در بازار کشورهای مختلف تأثیر گذاشته است؟

گزارش‌های خبرگزاری رویترز حاکی از آن است که شرکت اپل در بازه دو ماهه اول مارس تا پایان مارس 2020 نزدیک به 2.5 میلیون آیفون را به فروش گذاشته است. در این بررسی‌ها آمده است که اپل نزدیک به 500 هزار آیفون در ماه فوریه نسبت به ماه‌های دیگر کمتر فروخته است که این مسئله مشخصاً به دلیل ممنوعیت سفر، واردات و صادرات در چین بوده است. در حقیقت اپل نزدیک به 60 درصد از فروش خود در ماه فوریه را در چین حفظ کرده بود. این در حالی است که چین در ماه فوریه 2020 با بحرانی شدید همراه بود؛ بسیاری از اپل استورها تعطیل شده بودند، قرنطینه و خروج از خانه با محدودیت‌های بسیار زیادی همراه شده بود.

رویترز اعلام کرده که بیشترین فروش و خرید آیفون در چین طی این بازه زمانی به آیفون 11 مربوط بوده است و چینی‌ها آیفون 11 را بیشتر از دیگر محصولات خریداری کرده‌اند. علاوه بر این، عامل‌های غیررسمی فروش محصولات اپل در چین نیز در این بازی آیفون XS و XR را بیشتر از دیگر محصولات به فروش رسانده‌اند.

با وجود این گزارش هنوز معلوم نیست که اپل تا چه میزان کاهش در درآمد خود را تجربه کرده است. این شرکت تا پانزده روز دیگر، یعنی در 30 آوریل 2020 گزارش مالی سه ماهه اول را ارائه می‌دهد که اطلاعات دقیق‌تری از میزان کاهش فروش ناشی از شیوع ویروس کرونا نشان می‌دهد. بر این اساس برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد کاهش فروش آیفون‌ها باید تا دو هفته دیگر منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420