لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پردازنده آیپد پرو 2020 قدرت پردازشی بیشتری دارد

پردازنده آیپد پرو 2020 قدرت پردازشی بیشتری دارد

بررسی‌های فنی انجام شده روی پردازنده آیپد پرو 2020 با عنوان A12Z حاکی از آن است که قدرت پردازشی این محصول بیشتر از نسل‌های پیشین شده است.

این بررسی‌ها توسط TechInsights انجام شده است که حاکی از آن است که پردازنده A12Z که در آیپد پرو 2020 به کار رفته، دقیقاً همان قدرت پردازش مرکزی A12X را دارد. A12X در آیپد پرو نسل 3 آماده عرضه شده بود و به همین دلیل می‌توان گفت که قدرت پردازش مرکزی آیپد پرو 2020 هیچ تفاوتی با نسل پیشین خود ندارد.

تنها تفاوتی که اپل از لحاظ فنی در پردازنده آیپد پرو 2020 اعمال کرده مربوط به بهینه سازی قدرت پردازش گرافیکی است. بر این اساس نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ، بازی‌های ویدیویی و دیگر موارد مشابه با قدرت بهتری در این دستگاه آماده اجرا می‌شوند.

این پردازنده 8 هسته‌ای بوده و قدرت پردازش اختصاصی قوی‌تری برای کارهای گرافیکی دارد و به همین دلیل برای انجام کارهای حرفه‌ای‌تر مناسب است. بر این اساس آیپد پرو نسل 4 را می‌توان به کاربرانی که کارهای گرافیکی بیشتری را انجام می‌دهند و نیاز به قدرت پردازش گرافیکی بیشتری دارند توصیه کرد.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که پردازنده آیپد پرو 2020 به این دلیل برای انجام کارهای گرافیکی بهینه سازی شده است که نرم افزارهای لازم برای استفاده از سنسور LiDAR بتوانند به صورت بهینه‌تر امکان اجرا داشته باشند.

آیپد پرو 2020 در مارس معرفی شد و از همین حالا در برخی از کشورها به صورت اینترنتی آماده عرضه شده است. این محصول در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار ایران خواهد شد. شما می‌توانید این محصول را از وب سایت اِن آی سی خریداری کنید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن مقابل درب منزل تحویل بگیرید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373