لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید سیستم عامل هوم پاد بر پایه tvOS توسعه یافته است

نسخه جدید سیستم عامل هوم پاد بر پایه tvOS توسعه یافته است

 شرکت اپل در ماه مارس از نسخه 13.4 سیستم عامل هوم پاد رونمایی کرد و آن را در اختیار کاربران این اسپیکر قرار داد. حال بررسی‌ها حاکی از آن است که این سیستم عامل بر پایه tvOS توسعه داده شده است.

تا پیش از این تست‌های انجام شده روی سیستم عامل هوم پاد حاکی از آن بود که اینت اسپیکر هوشمند بر پایه سیستم عاملی مشابه با آی او اس کار می‌کند. اما حالا شرکت اپل نسخه جدید این سیستم عامل را تغییر داده است. وب سایت 9to5mac در بررسی‌های اخیر خود نگاهی به کدهای داخلی سیستم عامل هوم پاد انداخته و اعلام کرده که این سیستم عامل به صورت مشخص در نسخه‌های جدید بر پایه tvOS توسعه و عرضه شده است.

گفتنی است که tvOS سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل است که تا کنون روی ست تاپ باکس دیجیتالی اپل تی وی مورد استفاده قرار گرفته بود. گفتنی است که تمامی سیستم عامل‌های اپل برای پردازنده‌های دارای معماری ARM بر پایه آی او اس هستند و خود سیستم عامل tvOS نیز به‌عنوان زیر شاخه‌ای از iOS به‌حساب میاید.

9to5mac بر این باور است که انتقال سیستم عامل هوم پاد از iOS به tvOS هدفی خاص دارد و اپل تصمیم دارد تا با توسعه بهینه‌تر سیستم عامل این محصول، دو هدف ویژه را دنبال کند.

هدف اولاپل از این کار آماده سازی هوم پاد برای اتصال هوشمندتر به ست تاپ باکس‌های دیجیتالی اپل تی وی است و هدف دوم نیز آماده سازی بسترهای لازم برای توسعه و عرضه هوم پاد نسل 2 و عرضه محصولات ارزان قیمت‌تر از دسته اسپیکرهای هوشمند است.

شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 یا 2021 حداقل یک مدل جدید از هوم پادها را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420