لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی آیفون 12 تغییراتی ملموس خواهد داشت

طراحی آیفون 12 تغییراتی ملموس خواهد داشت

 خبرگزاری بلومبرگ به تازگی مجموعه‌ای جدید از اطلاعات مربوط به محصولات جدید شرکت اپل را منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که این کمپانی تصمیم به اعمال تغییراتی ملموس در طراحی آیفون 12 دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر 2020 چهار مدل از تلفن‌های هوشمند آیفون را با پشتیبانی از سیستم ارتباط 5G و طراحی جدیدتر آماده عرضه کند.

طراحی آیفون 12 شامل بدنه‌ای تخت از فولاد ضدزنگ است که در اطراف آن کشیده می‌شود. این تلفن‌های هوشمندشامل 2 مدل تلفن هوشمند پرچم‌دار هستند که جایگزین آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس هستند. علاوه بر این، اپل 2 مدل تلفن هوشمند میان رده که یکی از آن‌ها جایگزین آیفون 11 و دیگری مدل جدیدتر با سایز نمایشگر بزرگ‌تر است را آماده عرضه می‌کند.

بلومبرگ اعلام کرده که طراحی 2 مدل اصلی این تلفن‌های پرچم‌دار قرار است از حالت منحنی که امروزه در آیفون‌ها استفاده شده خارج شود و به صورت تخت درآید. این طراحی تا پیش از این در تولید آیفون 4 تا 5 اس مورد استفاده قرار گرفته بود.

تا پیش از این گزارش‌های متعددی از طراحی ظاهری آیفون‌های 2020 و از جمله آن‌ها آیفون 12 منتشر شده بود که نشان از آن داشت که شرکت اپل طراحی آیفون 12 را به سبک گوشی‌های خود در سال 2013 به قبل انجام خواهد داد. اما حالا گزارش بلومبرگ تائید کننده این شایعات است و نشان داده که شرکت اپل تصمیم دارد تا گوشه آیفون 12 را به صورت تخت و مشابه آیفون 5 و محصولات پیشین خود طراحی و آماده تولید کند.

این مسئله ممکن است به قطع همکاری جانی آیو، مدیر سابق بخش طراحی شرکت اپل مربوط باشد. جانی آیو اوایل سال گذشته گفت که به صورت تدریجی فعالیت خود را با شرکت اپل قطع می‌کند و در یک شرکت خصوصی به صورت اختصاصی فعالیت می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373