لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک بیش از 68 میلیون کاربر فعال دارد

اپل موزیک بیش از 68 میلیون کاربر فعال دارد

گزارش‌های منتشر شده از منابع رسمی شرکت اپل حاکی از آن است که سرویس پخش موسیقی اپل موزیک در آوریل 2020 به نقطه عطف جدیدی رسیده است و در حال حاضر 68 میلیون کاربر فعال دارد.

ادی کیو مدیر بخش بازاریابی محصولات دیجیتالی شرکت اپل به تازگی این موضوع را اعلام کرده که حاکی از آن است که اپل موزیک در حال رقابتی تنگاتنگ با سرویس‌های مشابه نظیر اسپاتیفای است. اسپاتیفای به عنوان مهم‌ترین و پرکاربرترین سرویس پخش و استریم موسیقی در حال حاضر بیش از 124 میلیون کاربر پولی و پریمیوم دارد و در رتبه اول قرار گرفته است.

در این میان اپل موزیک به داشتن نزدیک به 68 میلیون کاربر فعال توانسته به بیش از نصف کاربری اسپاتیفای برسد. سرویس اپل موزیک چند سال پس از اسپاتیفای و مشخصاً در سال 2014 آماده معرفی و عرضه به کاربران شد؛ همین مسئله باعث شده تا اسپاتیفای یکی از مهم‌ترین نقش آفرینان عرصه رقابت سرویس‌های استریم موسیقی به حساب آید.

موسسه کانترپوینت نیز در تحلیل‌های اخیر خود ادعای منتشر شده توسط ادی کیو را تائید کرده است. بر اساس گزارش این موسسه تا پایان سال 2019 میلادی بیش از 350 میلیون کاربر به طور مجموع بابت دسترسی به سرویس‌های استریم موسیقی هزینه پرداخت می‌کنند.

در این میان، 35 درصد از سهم بازار این سرویس‌ها متعلق به شرکت سوئدی اسپاتیفای است. اپل با سهم 19 درصدی خود در مقام دوم و پس از آن به ترتیب آمازون موزیک و سرویس استریم موسیقی شرکت تنسنت در مقام سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

برای دسترسی به سرویس‌های اسپاتیفای و اپل موزیک می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت این سرویس‌ها کرده و پس از آن از مجموعه عظیم موسیقی‌های ارائه شده در آن‌ها استفاده کنید. این سرویس‌ها امکان دسترسی به موسیقی‌ها با رعایت حق انتشار دهنده و کپی رایت را به کاربران ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373