لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد ضررهای ناشی از ویروس کرونا شفاف سازی می‌کند

اپل در مورد ضررهای ناشی از ویروس کرونا شفاف سازی می‌کند

شیوع ویروس کرونا در دسامبر 2019 و تداوم آن تا امروز باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوند. در این میان، شرکت اپل به دلیل تعطیل شدن فروشگاه‌های فیزیکی خود و تعطیلی اجباری بسیاری از کارخانه‌های چینی با یک بحران اقتصادی بزرگ مواجه شده است.

شرکت اپل در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که در روز 30 آوریل 2020 گزارش مالی خود در بازه سه ماهه ژانویه تا مارس را ارائه می‌دهد. این شرکت تصمیم دارد تا دو هفته دیگر به طور کامل در زمینه میزان فعالیت‌های مالی خود شفاف سازی کند و اطلاعات بیشتری را به سهام داران خود ارائه دهد.

گزارش‌های سال‌های گذشته در مورد میزان درآمد شرکت اپل یک الگوی ویژه داشت. بر این اساس تحلیلگران ادعا کرده‌اند که در صورت عدم وجود ویروس کرونا شرکت اپل باید بین 63 تا 67 میلیارد دلار درآمد در سه ماهه اول سال 2020 داشته باشد.

اما این شرکت قطعاً همانند دیگر کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری با ضررهای مالی بسیار زیادی مواجه شده است. اپل تا پیش از این، کاهش درآمد خود در سه ماهه اول سال 2020 میلادی را به سرمایه گذاران خود هشدار داده بود. با این حال تا به امروز هیچ کس از ابعاد این ضررهای مالی اطلاع دقیقی در اطلاع ندارد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز 30 آوریل 2020 ساعت 4.30 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا اطلاعات مالی در بازه زمانی یاد شده را ارائه دهد. برخی از پیش بینی‌ها حاکی از کاهش یک سومی درآمد اپل هستند. با این حال پیش بینی‌های یاد شده به هیچ وجه توسط منابع رسمی اپل تائید نشده است.

گفتنی است که درآمد شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده بیشتر روی فروش محصولات و سرویس‌های نرم افزاری متمرکز بوده است و این شرکت فروش کمتری از محصولات سخت افزاری را تجربه کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420