لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی ویژگی های سیستم عامل جدید مک یوسمیتی

معرفی ویژگی های سیستم عامل جدید مک یوسمیتی

OS X Yosemite

هر ذره به قدرت ظاهرش

 

یک طراحی ظریف که حس کاملا جدیدی را القا می کند در حالیکه همچنان آشناست . 

 

برنامه هایی که هر روز استفاده می کنید ، با ویژگیهای جدید .  یک ارتباط کاملا جدید بین دستگاه های Mac و iOS شما . OS X Yosemite دید شما به Mac را تغییر خواهد داد ، همچنین  کارایی آن برای شما

 

طراحی مجدد رابط کاربری 

کاملا جدید ، کاملا Mac

با OS X Yosemite ، اقدام به ارتقا تجربه استفاده از Mac نموده ایم . بدین منظور ، کل سیستم را بررسی کرده ، تک تک نرم افزارها، کاربردها و ویژگیهای آنرا پیکسل به پیکسل بهبود بخشیدیم . ماقابلیتهای تازه ای را به رابط کاربری اضافه کردیم که حاصل آن ، ظاهر جدیدی شد ، در کنار قدرت و سادگی که شما می شناسید و دوست دارید .

OS_X_Yosemite.jpg

 

تغییرات جدید در نگاه اول 

ظاهر جدید Today در Notification Center  یک دید سریع از تمامی نیازهای شما خواهد داد . Upcoming Events رویدادهای جدید ، Reminders یادآوریها ، Stocks ، وضعیت آب و هوا Weather وغیره . اضافه کردن Widget های جدید از Mac App Store برای شخصی سازی آنچه می بینید 

 

Notification-on-Yosemite.jpg

 

 

Spotlight

واضحترازهمیشه

به کمک پنجره جدید جستجو و نمایش بهتر و قویتر نتایج ، Spotlight برای یافتن فایلهای شما در Mac از همیشه راحتتر عمل کرده ، بعلاوه می تواند اطلاعات را از Wikipedia ، Bing ، Maps و دیگر منابع پیدا کند.

Spotlight-on-Yosemite.jpg

نرمافزارهایقدرتمند

کارهایروزمرهرابه نحو شگفت انگیز انجام دهید 

یکی از بهترین چیزها در مورد Mac ظاهر هنرمندانه آن است ، برنامه های زیبایی که از استفاده روزمره آنها لذت خواهید برد . در OS X Yosemit ،نرمافزارهابه روش های جدیدی کارهای شما را انجام می دهند . نرم افزارهایی که جهت وبگردی ، خواندن نامه های الکترونیکی ، فرستادن پیام و مدیریت فایلها استفاده می کنید ، ساده تر و زیباترند و در عین حال قابلیتهای جدیدی دارند .

Yosemite-Apps.jpg

 

Safari

نوارابزارجدید Safari حاویمهمترین گزینه های مورد نیاز شماست و فضای دید بیشتری از آنچه مشاهده می کنید به شما می دهد . همچنین Safari عملکردسریعتر وکنترل بهتری روی حریم شخصی شمارابههمراهدارد .

Yosemite-Safari.jpg

 

Mail

حالا Mail راحتترفایلهایحجیمشمارامیفرستد . 

میتوانید پرونده های خود را حاشیه نویسی کرده و به حالت دلخواه خود در آورید . همچنین عملکرد سریعتر به معنای دریافت سریعتر پیامها نیز هست .

Yosemite-Mail.jpg

 

Messages

اگر شما iPhone دارید می توانید ، حال می توانید iMessage و SMS های خود را در Mac فرستاده و دریافت نمایید . دوستانتان را به گفتگوهای گروهی اضافه کرده و هر لحظه که می خواهید این گروه ها را ترک نمایید . حتی پیامهای صوتی کوتاه ضبط کرده و صدایتان را به گفتگو ها اضافه کنید .

Yosemite-Messages.jpg

 

iCloud Drive

هر گونه اطلاعاتی را در iCloud ذخیره کرده و از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید . به وسیله iCloud Drive میتوانیدآنطوریکه می خواهید فایلهای خود را مرتب نمایید ، هر تعدادی که می خواهید پوشه بسازید و به فایل های خود اطلاعاتی را ضمیمه کنید تا بتوانید آنها را راحت تر پیدا کنید . 

Yosemite-iCloud-Drive.jpg

 

Mac و iOS

بهتر از همیشه به هم متصلند

با استفاده از Mac یا یک دستگاه iOS می توانیید کارهای شگفت انگیزی انجام دهید . ازین دو در کنار هم استفاده کنید و از قابلیتهای بیشتری لذت ببرید ، بدین دلیل که با وجود OS X Yosemite و iOS 8 تمامدستگاههایشماهماهنگتر باهم کار می کنند .  با نزدیک شدن این دستگاهها به هم ، یکدیگر را تشخیص داده و ویژگیهای فوق العاده جالب و کاربردی را فعال می کن

Yosemite-.jpg

 

Phone

حال می توانید تماسهای تلفنی خود را در Mac دریافت کنید . بنابراین اگر با Mac کار می کنید و iPhone  شما در اتاق دیگری زنگ بخورد ، شما میتوانید بدون جابجا شدن تلفن خود را پاسخ دهید .  

Yosemite-Phone.jpg

 

Messages

پیامهای متنی شما در iPhone از جمله SMS و iMessage حال از طریق Mac شما نیز قابل دسترسی اند . فرستادن ، دریافت کردن ، خواندن و پاسخ دادن ، همه و همه بدون نیاز به iPhone امکانپذیراست . 

Yosemite-Messages.jpg

 

Handoff

حالا Mac شما از آخرین کاری که در iOS انجام داده اید مطلع است و بالعکس . بنابرین شما می توانید کاری را در یک دستگاه شروع کرده و در دیگری ادامه دهید .

Yosemite-Handsoff.jpg

 

 

Instant Hotspot

فقطباچندکلیک Hotspot شخصی iPhone خود را از طریق Mac روشن کنید، بنابرین تا زمانیکه iPhone شما نزدیک است ، می توانید بوسیله Mac خود آنلاین باشید .

Yosemite.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373