لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویروس کرونا باعث کاهش 20 درصدی خرید کامپیوترهای مک شد

ویروس کرونا باعث کاهش 20 درصدی خرید کامپیوترهای مک شد

گزارش‌های تحلیلی اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا باعث شده تا میزان خرید کامپیوترهای مک 20 درصد کاهش داشته باشد.

شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اول 2020 میلادی تأثیر زیادی روی فروش محصولات الکترونیکی و هوشمند گذاشته است. با این حال این تأثیر روی فروش دستگاه‌های مک افزایش چشم گیری داشته است.

موسسه Canalys اعلام کرده که شرکت اپل بیشترین افت و کاهش فروش کامپیوترهای شخصی را در سه ماهه اول سال 2020 تجربه کرده است. این در حالی است که کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 با افت کمتری مواجه شده‌اند و تنها 8 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته همراه بودند.

بیش از 53.7 میلیون کامپیوتر مبتنی بر ویندوز در بازه زمانی ژانویه تا مارس 2020 به فروش رفته است و وضعیت تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی نسبت به اپل بسیار بهتر بوده است.

Canalys در تحلیل‌های خود اعلام کرده که این مسئله مشخصاً به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن بسیاری از محیط‌های کاری مربوط بوده است. بسیاری از شرکت‌ها فعالیت حضوری خود را تعطیل کرده و از کارکنان خود درخواست کرده‌اند که از راه دور و به صورت ریموت اقدام به انجام وظایف خود کنند. این مسئله باعث شده تا بسیاری از کارکنان و افراد حرفه‌ای تمایل بیشتری به خرید دستگاه‌های سازگارتر بااتصال ریموت و قادر به انجام کارهای تجاری پیدا کنند و در نتیجه آن فروش کامپیوترهای ویندوزی در این بازه میزان فروش خود را حفظ کند.

کامپیوترهای مک معمولاً برای افراد کاملاً حرفه‌ای و افرادی که نیاز به دستگاهی سبک برای حمل و نقل آسان دارند مناسب است و در حال حاضر قرنطینه خانگی باعث شده تا این محصولات کمتر از گذشته به فروش برسند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران برای انجام کارهای تجاری از راه دور کامپیوترهای مک را انتخاب نمی‌کنند که معمولاً به مسئله قیمت و قابلیت‌های انحصاری این دستگاه‌ها مربوط بوده است. با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که پس افت بحبوحه کرونا میزان فروش کامپیوترهای مک برای بار دیگر به حالت عادی باز گردد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420