لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 14 امکان نمایش محتوای اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به نصب را دارد

آی او اس 14 امکان نمایش محتوای اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به نصب را دارد

شرکت اپل تصمیم دارد تا از آی او اس 14 به بعد امکان اجرای اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به نصب را به کاربران آیفون و آیپد بدهد.

بر اساس گزارشی که وب سایت 9to5mac به تازگی منتشر کرده، شرکت اپل در تلاش است تا با همکاری برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها امکانات ویژه‌ای را از آی او اس 14 به بعد در اختیار کاربران قرار دهد که بر اساس آن میتوان بدون نصب اپلیکیشن‌ها آن‌ها را به صورت مستقیم روی دستگاه‌های همراه اجرا کرد.

این قابلیت در برخی از API های عرضه شده در آی او اس 14 آماده شده است. بر این اساس، کاربران می‌توانند با اسکن کردن QR Code یک اپلیکیشن محتوای آن را به صورت مستقیم مشاهده کنند. برخی از قابلیت های آن را مشاهده کنند. بنابراین در صورتی که کاربران از اپلیکیشن یاد شده خوششان آمد، می‌توانند آن را دانلود کرده و روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

این قابلیت همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای درون یک اپلیکیشن را بدون نیاز به نصب داشتن آن روی آیفون یا آیپد مشاهده کنند. برای مثال کاربرانی که در گوگل محتوای ویژه‌ای را جست و جو می‌کنند می‌توانند محتوای ویژه مربوط به آن در یوتیوب را مشاهده کنند؛ حتی اگر اپلیکیشن یوتیوب را روی دستگاه‌های خود نصب نداشته باشند.

گوگل در حال حاضر API مربوط به این قابلیت را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده و اپلیکیشن‌های رسمی خود را با پشتیبانی از این امکان آماده عرضه به کاربران کرده است. در این میان، شرکت اپل در حال توسعه و عرضه قابلیتی است که از طریق آن امکانات ویژه‌ای را به کاربران آیفون‌ها و اندروید ارائه دهد.

یکی از سخنگویان شرکت اپل نیز این مسئله را تائید کرده و اعلام داشته که این کمپانی در حال کار روی چند اپلیکیشن نظیر OpenTable، Yelp، DoorDash، یوتیوب و PS4 است تا این امکان را برای آن‌ها فراهم بیاورد.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373