لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نزدیک به نیمی از آمریکایی‌ها از آیفون استفاده می‌کنند

نزدیک به نیمی از آمریکایی‌ها از آیفون استفاده می‌کنند

بررسی‌های آماری انجام شده حاکی از آن است که سری گوشی‌های آیفون شرکت اپل در سه ماهه اول سال 2020 میلادی نزدیک به نصف بازار تلفن‌های هوشمند در آمریکا را در اختیار دارد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط موسسه « Consumer Research Intelligence Partners» نزدیک به نیمی از کاربران آمریکایی از آیفون‌های اپل استفاده می‌کنند. دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس از هر نسخه‌ای، در سه ماهه اول سال 2020 بیش از 44 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته‌اند. این گزارش همچنین اعلام کرده که 56 درصد از سهم بازار سیستم عامل‌های تلفن هوشمند در آمریکا و در بازه زمانی یاد شده متعلق به اندروید است. 

نمودار 1: سهم گوشی‌های فعال شده در سه ماهه اول سال 2020

موسسه یاد شده همچنین با اشاره به اینکه گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید توسط شرکت‌های مختلفی تولید و آماده عرضه می‌شوند؛ اعلام کرده که شرکت اپل با کسب 44 درصد از سهم بازار بیشترین محبوبیت را در میان کاربران آمریکایی داشته است.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که میزان سهم بازار میان اندروید و آی او اس به صورت ثابت تقسیم شده است. بر این اساس هیچ یک از کاربران آمریکایی از تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل‌های دیگر استفاده نمی‌کنند و صرفاً از گوشی‌های اندرویدی یا آیفون‌ها برای کارهای روزمره خود استفاده می‌کنند. 

نمودار 2: درصد وفاداری کاربران اندروید و آی او اس در سه ماهه اول 2020

علاوه بر این، نتیجه رقابت میان اندروید و آی او اس در بازه زمانی یاد شده همچنان ثابت باقی مانده است و تغییرات نسبتاً کمی در مقایسه با بازه‌های زمانی دیگر داشته است.

نتیجه نظر سنجی انجام شده در روزهای پایانی مارس 2020 حاکی از آن است که 89 درصد از کاربران اندروید همچنان به این سیستم عامل وفادار بوده‌اند؛ با این حال درصد وفاداری میان کاربران آیفون‌ها بیشتر بوده و معادل 91 درصد است. بر این اساس تنها 9 درصد از کاربران آیفون‌ها تصمیم به مهاجرت به سیستم عامل اندروید و خرید گوشی دیگری غیر از آیفون می‌گیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420