لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای 2020 در اواسط آوریل معرفی می‌شود

آیفون اس ای 2020 در اواسط آوریل معرفی می‌شود

 گزارش‌های جدید منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در اواسط آوریل از آیفون اس ای 2020 رونمایی کند. بر این اساس این محصول احتمالاً قرار است در این هفته یا هفته آینده مورد معرفی در وب سایت رسمی شرکت اپل قرار گیرد.

این اطلاعات از منابع آگاه فعال در بخش باربری هواپیمایی‌های مختلف منتشر شده که نشان داده که شرکت اپل برخی از بارهایی که مربوط به محصولات جدید هستند را در آمریکا تحویل گرفته است.

بر این اساس شرکت اپل احتمالاً اولین محموله‌های مربوط به آیفون اس ای 2020 ا دریافت کرده است و از همین حالا در حال آماده سازی برای معرفی و عرضه این محصول است. صحت این اطلاعات توسط یکی از تحلیلگران اقتصادی فعال در حوزه فناوری نظیر Jeff Pu تائید شده است.

موسسه تحلیلی GF Securities در چین اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا در حال آماده سازی فرایند معرفی و فروش آیفون اس ای 2020 به صورت محدود است و توانسته این محصول را که قرار بود در مارس آماده معرفی شود را در آوریل و با یک ماه تأخیر آماده عرضه به کاربران کند. گفتنی است که آیفون اس ای 2020 یا آنچه با عنوان آیفون 9 شناخته می‌شود، قرار بود در مارس آماده معرفی و عرضه شود.

این منبع آگاه همچنین تائید کرده است که اپل اولین تلفن هوشمند خود با سایز 6.7 اینچ را در سال 2020 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند. بر اساس این اطلاعات اپل در سپتامبر 2020 و طبق روال هر ساله خود موفق خواهد شد تا آیفون 12 را معرفی کند. این محصول قرار است جایگزین آیفون 11 پرو باشد و اپل امکانات ویژه‌ای را برای آن آماده عرضه خواهد کرد.

برخی از شایعاتی که اواخر هفته گذشته منتشر شده بودند حاکی از آن هستند که شرکت اپل ناچ را در بالای نمایشگر آیفون 12 کوچک‌تر می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420