لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همکاری گوگل و اپل برای جمع آوری اطلاعات در مورد ویروس کرونا

همکاری گوگل و اپل برای جمع آوری اطلاعات در مورد ویروس کرونا

 شرکت اپل و گوگل به تازگی از همکاری مشترک خود در زمینه بررسی و ردیابی ویروس کرونای جدید خبر داده اند. این قابلیت به کاربران اجازه میدهد تا با استفاده از حالت کم مصرف بلوتوث امکان کمک به سازمان های بهداشتی را میدهد.

در این همکاری و اسنداد منتشر شده از آن، دستگاه های هوشمند از ارتباط با برد کودتا از طریق بلوتوث اقدام به برقراری اربتطا با کاربران دیگر داوطلب میکنند و یک شبکه گسترده از تلفن های هوشمند را ایجاد میکنند که از آن طریق فاصله افراد با یکدیگر به صورت تخمینی مشخص میشود.

اپلیکیشن یاد شده توسط بنیادهای رسمی سلامت در آمریکا توسعه داده شده اند که کاربران میتوانند با دانلود و نصب کردن آن اقدام به ایجاد شبکه ای گسترده همراه با برد کوتاه از تلفن های هوشمند کنند تا از آن طریق مراجع پزشکی بتوانند به صورت بهینه احتمال ابتلای افراد به کووید 19 را در نظر یگیرند.

اپل و گوگل API مربوط به اجرای این فناوری را به تمام کاربران خود ارائه داده اند و از آن طریق موسسه های سلامتی میتوانند میتوانند احتمال شیوع کرونا را در افراد مختلف تشخیص دهند. گفتنی است که این API قرار است به توسعه دهندگان قانونی ارائه شود و از آن طریق تنها اپلیکیشنهای تایید شده امکان دسترسی به اطلاعات کاربراتن را داشته باشند.

گفتنی است که این APIها قرار است در اواسط ماه می آماده ارائه به توسعه دهندگان شوند و پس از آن امکان تشخیص احتمال ابتلای افراد به بیماری های خاص را داشته باشند.

این یکی از بزرگ ترین همکاری هایی است که تا به امروز اپل و گوگل به صورت همزمان برای دستگاه های آیفون و اندرویدی آماده عرضه به کاربران میکنند. تا پیش از این مهمترین همکاری شرکت اپل و گوگل به عرضه گوگل به عنوان مکوتور جست و جوی پیش فرض در سافاری آیفون ها مربوط میشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420