لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایموجی 14 احتمالاً با تأخیر شش ماهه عرضه می‌شود

ایموجی 14 احتمالاً با تأخیر شش ماهه عرضه می‌شود

 کنسرسیوم یونیکد به تازگی اعلام کرده که احتمالاً ایموجی 14 را با تأخیر شش ماهه آماده عرضه می‌کند و به همین خاطر در تلاش است تا آپدیت جدیدی را برای ایموجی 13 در این مدت منتشر کند.

کنسرسیوم یونیکد همچنین بیانیه‌ای را منتشر کرده است و طی آن اطلاعات ویژه‌ای را در مورد این تأخیر را ارائه داده است. در این بیانیه آمده است که تحت شرایط کنونی، بسیاری از همکاران این کنسرسیوم درحال حاضر امکان کار را نداشته‌اند و همین مسئله باعث شده تا تاریخ انتشار این ایموجی‌ها را تغییر دهد.

این تأخیر البته تأخیری روی آپدیت‌های یونیکد 13 و کاراکترهای ایموجی 13 نخواهد داشت. بر این اساس 62 ایموجی در ایموجی 13 آماده عرضه شده که شامل چهره با لبخند و اشک، خرس قطبی، فوک، بابل‌تی، وانت و موارد دیگر می‌شوند که به صورت تدریجی در حال ارائه به کاربران است.

کاراکترهای ایموجی 13 قرار است از پاییز سال 2020 میلادی آماده عرضه به کاربران آی او اس 14 خواهد شد. آی او اس 14 قرار است به عنوان نسل حدید سیستم عامل‌های شرکت اپل برای دستگاه‌های همراه نظیر آیفون و آیپد آماده عرضه به بازار جهانی شود.

گفتنی است که ایموجی 14 با تغییراتی مهم اما با تأخیر شش ماهه آماده عرضه به کاربران می‌شود که دلیل این مسئله مشخصاً به شیوع ویروس کرونا و توقف فعالیت بسیاری از تیم‌های کاری و طراحی مربوط می‌شود. البته برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این تأخیر ممکن است بیشتر از زمان شش ماهه طول بکشد که این مسئله ممکن است باعث شود تا در سال 2021 ایموجی 13.1 آماده عرضه در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس شود و اپل امکان عرضه ایموجی‌های 14 را تا سال بعد را هم نداشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420