لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.4.1 همراه با رفع باگ فیس تایم منتشر شد

آی او اس 13.4.1 همراه با رفع باگ فیس تایم منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند عرضه آی او اس 13.4.1 را به صورت عمومی آغاز کرده است. این آپدیت فرعی باعث می‌شود تا باگ اخیری که کاربران در زمان استفاده از فیس تایم با آن مواجه بودند برطرف شود.

آی او اس 13.4.1 و آیپد او اس 13.4.1 دیگر مشکلات مربوط به عدم کارکرد درست فیس تایم را ندارند. در نسخه قبلی این سیستم عامل و مشخصاً 13.4 فیس تایم در زمان تماس با یک دستگاه مبتنی بر آی او اس 9.3.6 به قبل‌تر از آن یا او اس ایکس ال کپتان 10.11.6 با مشکل مواجه می‌شد و هنگ می‌کرد. این باگ به صورت مشخص در آپدیت جدید برطرف شده است و کاربران می‌توانند از این پس به صورت مستقیم و بدون مشکل از دستگاه‌های خود برای تماس با کاربرانی که از دستگاه‌های قدیمی آی او اس استفاده می‌کنند، بهره ببرند.

گفتنی است که باگ یاد شده همچنین باعث به هم ریختگی ارتباط بلوتوث در زمان تماس‌های تصویری از طریق فیس تایم می‌شد که حالا این مشکل برطرف شده است و کاربران می‌توانند به صورت کاربردی‌تر و بهینه‌تر اقدام به استفاده از دستگاه‌های خود کنند.

رفع باگ یاد شده صرفاً برای فیس تایم بوده و این مشکل به‌طور کامل برطرف شده است. گفتنی است که کاربران با نصب این نسخه می‌توانند از امکانات آی او اس و آیپد او اس به صورت بهتر استفاده کنند با این حال این آپدیت شامل هیچ قابلیت جدیدی نمی‌شود.

گفتنی است که شرکت اپل احتمالاً آی او اس 13.4 و نسخه‌های زیر شاخه آن را به‌عنوان آخرین به روز رسانی‌های این سیستم عامل آماده عرضه می‌کند و پس از آن اقدام به عرضه آی او اس 14 می‌کند که شامل تغییراتی اساسی در سیستم عامل دستگاه‌ها است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420