لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک شرکت توسعه دهنده هوش مصنوعی را برای بهبود سیری تصاحب کرد

اپل یک شرکت توسعه دهنده هوش مصنوعی را برای بهبود سیری تصاحب کرد

شرکت اپل به تازگی تصمیم به تصاحب یکی از شرکت‌های توسعه دهنده هوش مصنوعی به نام Voysis کرده است تا با استفاده از تکنیک‌های ویژه این کمپانی دستیار دیجیتالی سیری را بهبود دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، Voysis شرکتی است که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بهبود دستیارهای هوشمند صوتی توسعه داده است. این کمپانی در حوزه ساخت ابزارهای بهبود روند تشخیص زبان انسان به صورت طبیعی‌تر فعالیت می‌کند. در نتیجه اپل می‌تواند با تصاحب این شرکت می‌تواند قدرت تشخیص دستورهای صوتی کاربران در سیری را بهبود دهد.

یافته‌های این کمپانی به دستیار هوشمند دیجیتالی اجازه می‌دهد تا 3 برابر سریع‌تر از گذشته زبان کاربر را درک کند. علاوه بر این، دستیارهای هوشمند می‌توانند لحن پرسشی و خبری جملات در زبان‌های مختلف را با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی Voysis تشخیص دهند.

بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل با استفاده از این قابلیت می‌تواند دقت شناسایی و فناوری‌های ارائه شده در سیری را بهبود دهد. در حقیقت اپل می‌تواند با افزایش دقت سیری به افزایش سطح استفاده از آن به صورت روزمره توسط کاربران کمک کند و امکانانت بیشتری را به کاربران ارائه دهد.

تا پیش از این شرکت اپل سرمایه گذاری بسیار زیادی روی توسعه هوش مصنوعی در سیری کرده بود و شرکت‌هایی نظیر Xnor.ai، Turi، VocalIQ، Perceptio، Emotient را که در زمینه توسعه هوش مصنوعی فعالیت می‌کردند را خریداری کرده بود و حالا این شرکت اقدام به تصاحب یک شرکت دیگر برای بهبود روند کاری سیری کرده است.

آن طور که از فعالیت‌های اپل برداشت می‌شود، دستیار دیجیتالی شرکت اپل یا همان سیری از اهمیت بسیار زیادی در میان مدیران این شرکت برخوردار است و هزینه زیادی برای بهبود روند کاربری آن در این شرکت می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373