لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Sign in With Apple در حال گسترش در میان اپلیکیشن‌ها است

قابلیت Sign in With Apple در حال گسترش در میان اپلیکیشن‌ها است

قابلیت Sign in With Apple یکی از امکاناتی است که شرکت اپل در آی او اس 13 به بعد آماده عرضه به توسعه‌دهندگان و کاربران کرد و حالا اپلیکیشن‌های مختلف در حال ارائه این قابلیت به کاربران است.

شرکت اپل برای عرضه این قابلیت به کاربران ضرب العجل مشخصی را در نظر گرفته بود. بر اساس این ضرب العجل توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف باید قابلیت Sign in With Apple را تا پیش از پایان یافتن ماه ژوئن برای کاربران خود آماده عرضه کنند.

بر این اساس بسیاری از اپلیکیشن‌ها از همین حالا قابلیت Sign in With Apple را به کاربران ارائه داده‌اند. این قابلیت در حال حاضر در اپلیکیشن رسمی نیویورک‌تایمز، IFTTT، Medium و دیگر نرم‌افزارهای پر دانلود آماده ارائه شده است. قابلیت Sign in With Apple همانند امکانات مشابه که توسط گوگل و فیس بوک ارائه شده است به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق حساب کاربری اپل آیدی خود و بدون نیاز به ساخت حساب کاربری جدید با نام کاربری و رمز عبور جدید در سرویس‌های جدید عضو شوند.

این قابلیت در آیفون‌ها امکان ساین این کردن در آیفون‌ها بدون استفاده از نام کاربری و رمز عبور را نیز می‌دهد و کاربران کافی است با استفاده از تاچ آیدی و فیس آیدی اقدام به ورود به سرویس‌های مختلف کنند. گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر در بسیاری از اپلیکیشن‌های پر استفاده ارائه شده است و به زودی نیز قرار است برای اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های آنلاین دیگر نیز آماده عرضه شود. گفتنی است که استفاده از این امکان کاربران را موظف به استفاده از حساب کاربری اپل آیدی خود می‌کند و به همین دلیل کاربران نیازی به وارد کردن اطلاعات دیگر در سرویس‌های مورد استفاده خود نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420