لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل محافظ صورت برای پزشکان تولید می‌کند

اپل محافظ صورت برای پزشکان تولید می‌کند

تیم کوک مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در ویدیوی جدیدی که در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده، اعلام کرده که اپل بیش از 20 میلیون ماسک و محافظ صورت را برای کمک به تیم پزشکی تولید کرده است.

کوک اعلام کرده که این ماسک‌ها و محافظان صورت، با همکاری شرکت‌های عضو زنجیره تأمین محصولات اصلی اپل تولید شده است. اپل در حال همکاری با دولت آمریکا است تا این ماسک‌ها را به تیم پزشکی تحویل دهد.

اپل همچنین یک تیم ویژه از بخش طراحی، مهندسی، بسته بندی و تأمین خود را گرد هم آورده تا محصولات بیشتری را برای محافظت در برابر ویروس کرونا و بیماری کووید 19 تولید کند.

تیم کوک در توییت خود اعلام کرده که این ماسک‌ها و محافظ‌های صورت به طور کامل توسط تیم طراحی شرکت اپل طراحی و ساخته شده‌اند و اپل با همکاری نیروی کاری خود تصمیم به تولید این محصولات گرفته است.

کوک اعلام کرده که اولین محموله از این ماسک‌ها و بسته‌های محافظتی را طبق همکاری با دولت آمریکا به بیمارستان Kaiser در سانتا کلارا تحویل داده است. مدیر عامل اجرایی شرکت اپل همچنین اعلام کرده که تحویل این ماسک‌ها با واکنش مثبت پزشکان همراه بوده است و پزشکان طراحی موفقیت آمیز این محصولات را تائید کرده‌اند.

مدیر عامل اجرایی شرکت اپل همچنین اعلام کرده که این محصولات را در چین و آمریکا تولید کرده است و اولویت این شرکت تحویل این ماسک‌ها به تیم پزشکی در آمریکا و ایالت‌های این کشور است.

اپل همچنین تصمیم دارد تا سطح تولید این ماسک‌ها را به بیش از یک میلیون واحد در هر هفته برساند و این محصولات را در سراسر آمریکا وپس از آن در جهان به‌صورت رایگان توزیع کند.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات الکترونیکی فعالیت‌های خود را متوقف کنند و پس از آن اقدام به عرضه ماسک‌ها و محصولات پیشگیری کننده از بیماری کووید 19 کنند. تا پیش از این شارپ اقدام به متوقف کردن فرایند تولید تلویزیون‌های خود کرده بود و خط تولید آن‌ها را به تولید ماسک و توزیع آن‌ها در ژاپن اختصاص داده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420