لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 14 ویجت ها را را به صفحه هوم آیفون میاورد

آی او اس 14 ویجت ها را را به صفحه هوم آیفون میاورد

گزارش‌های منتشر شده از روند توسعه و عرضه آی او اس 14 حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه آی او اس 14 تصمیم دارد تا ویجت ها را به صفحه هوم آیفون بیاورد.

تا پیش از این اپل سیاست ویژه‌ای در زمینه پشتیبانی از ویجت ها در صفحه هوم داشت و این مسئله باعث شده بود تا کاربران آیفون‌ها امکان دسترسی به ویجت ها در صفحه هوم را نداشته باشند. اپل یک بخش ویژه برای ابزارک های خاص توسعه داده بود که کاربران امکان مشاهده برخی از موارد را داشته بودند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط وب سایت 9to5mac شرکت اپل در توسعه آی او اس 14 تصمیم دارد تا امکانات ویژه‌ای را برای دسترسی به ویجت ها در نظر گرفته است. DongleBookPro یک اکانت توییتری است که وب سایت 9to5mac به آن اشاره کرده و از طریق آن ادعایی را در مورد کدهای فاش شده از آی او اس 14 را ارائه داده است.

بر اساس این گزارش‌ها شرکت اپل تصمیم دارد تا صفحه هوم را در آی او اس 14 به طور کامل تغییر داده و آن را بازطراحی کند. شرکت اپل احتمالاً آی او اس 14 را در ماه ژوئن معرفی می‌کند و پس از آن در ماه سپتامبر آن را آماده عرضه می‌کند. اپل از همین الان اعلام کرده که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار می‌کند و تصمیمی به برگزاری آن به صورت حضوری ندارد. این مسئله به طور مشخص به شیوع بیماری کووید 19 و ویروس کورنا مربوط می‌شود وجود این مسئله کاربران می‌توانند به صورت بهینه و سریع و بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی یا اضافه ویجت ها را به صفحه هوم خود بیاورند.

آی او اس 14 در سال جاری از طرف اپل معرفی و آماده عرضه به بازار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420