لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Legend of the Skyfish 2 عنوان جدید بازی‌های اپل آرکید معرفی شد

Legend of the Skyfish 2 عنوان جدید بازی‌های اپل آرکید معرفی شد

 افسانه اسکای فیش 2، Legend of the Skyfish 2 بازی جدیدی است که شرکت اپل آماده عرضه در میان کاربران سرویس اپل آرکید کرده است.

کاربرانی که سرویس اپل آرکید را خریداری کرده باشند و اشتراک آن را داشته باشند؛ می‌توانند اقدام به اجرای این بازی در دستگاه‌های خود کنند. بازی یاد شده در اپل تی وی، آیفون، آیپد قابل اجرا است.

اپل در توضیح این بازی آن را یک بازی ویژه RPG اعلام کرده که داستان آن به صد سال پس از تصاحب سرزمین جنگی اسکای فیش توسط قهرمانی با کلاه قرمز باز می‌گردد و حالا تمدن‌ها در تلاش هستند تا با خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کنند مواجه شوند.

این بازی یکی از عناوینی است که اپل تبلیغات زیادی را در مورد آن انجام داده است و حالا کاربران می‌توانند آن را از طریق سرویس اپل آرکید خریداری کنند.

برای خریداری اشتراک سرویس اپل آرکید می‌توانید ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت اپل کرده و پس از آن حساب اپل آیدی خود را شارژ کنید. پس از فعال سازی این اشتراک، اپل به صورت ماهانه مبلغ 4.99 دلار را از حساب کاربری شما کم می‌کنند و پس از آن اقدام به نصب بازی‌های این سرویس در دستگاه‌های مختلف کنند.

گفتنی است که این سرویس به صورت ماهانه مبلغ یاد شده را از حساب شما برداشت می‌کند، مگر اینکه اشتراک خود را از طریق بخش اپل آیدی حذف کنید تا اپل دیگر شارژ حساب کاربری شما را حذف نکند.

سرویس اپل آرکید در مارس 2019 معرفی شد و از اوت همان سال آماده عرضه به تمامی کاربران شد و حالا کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از بازی‌ها در این سرویس دسترسی داشته باشند. گفتنی است که بازی‌های ارائه شده در این سرویس از جمله عناوین پریمیوم بوده و از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420