لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنچارتد 4 در آوریل 2020 برای پلی استیشن پلاس رایگان شد

آنچارتد 4 در آوریل 2020 برای پلی استیشن پلاس رایگان شد

 شرکت سونی پس از آغاز ماه آوریل 2020 بازی‌های رایگان عرضه شده در این ماه را برای کاربران پلی استیشن پلاس منتشر کرده است.

در این ماه سونی دو بازی Uncharted 4 و Dirt Rally 2.0 را آماده عرضه به صورت رایگان به کاربران پلی استیشن پلاس کرده است. این دو بازی پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس در مدت زمان مشخص و فعال‌سازی آن در بازه آوریل 2020 از این بازی‌ها بدون پرداخت هزینه دیگر استفاده کنند.

بازی‌های رایگان بخشی از خدمات ارائه شده به کاربران پلی استیشن پلاس است که اکانت آن را به صورت مدت دار تهیه کرده‌اند. این بازی‌ها برای مدت زمان مشخص و تا زمانی که اکانت پلی استیشن پلاس کاربران فعال باشد امکان استفاده را دارند. بر این اساس کاربران می‌توانند تا پایان ماه آوریل اقدام به استفاده از این بازی‌ها به صورت رایگان کنند.

گفتنی است که این بازی‌ها در حال حاضر به صورت رایگان ارائه شده است و پس از پایان یافتن ماه آوریل شرکت سونی عنوان‌های جدیدی را جایگزین آن‌ها برای عرضه به کاربران پلی استیشن پلاس می‌کند.

دو بازی منتشر شده شامل عنوان‌های مهم و پرطرفداری هستند که برای کنسول پلی استیشن پلاس آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند برای مدت یک ماه از اجرای آن‌ها به صورت مستقیم لذت ببرند. گفتنی است که برای دسترسی به این بازی کافی است کاربران با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس اقدام به شارژ حساب کاربری کرده و از آن طریق بازی‌های مختلف را آماده دانلود و اجرا در دستگاه‌های خود کنند.

پلی استیشن پلاس یکی از بخش‌های ویژه استفاده از کنسول‌های پلی استیشن است که به کاربران امکان دسترسی ماهانه به 1 یا 2 عنوان بازی رایگان را در کنار امکان دسترسی به برخی از قابلیت‌های دیگر در بازی‌های آنلاین و موارد دیگر را می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420