لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرخش نمایشگر با استفاده از فیس آیدی هوشمند می‌شود

چرخش نمایشگر با استفاده از فیس آیدی هوشمند می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا روند چرخش نمایشگر آیفون و آیپد را از طریق فیس آیدی هوشمند سازی کند و از آن طریق قابلیت کاربردی بهتری را به کاربران ارائه دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از یک پتنت شرکت اپل، فیس آیدی به زودی روند چرخش نمایشگر را تغییر می‌دهد. آیفون و آیپد می‌توانند با استفاده از فیس آیدی حالت قرار گرفتن صورت کاربر را تشخیص داده و بر اساس آن نمایشگر را تغییر دهند.

بر اساس گزارش وب سایت اپل اینسایدر، شرکت اپل یک پتنت جدید را منتشر کرده است که در آن ایده‌ای ویژه را به کاربران ارائه می‌دهد تا از آن طریق روند چرخش نمایشگر را به صورت هوشمند تغییر دهند. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند تنها با نگاه کردن به نمایشگر روند چرخش آن را تغییر دهند.

اپل تا به امروز روند چرخش نمایشگر را بر اساس جاذبه در نظر گرفته بود. بر این اساس کاربران برای چرخاندن نمایشگر آیفون یا آیپد در حالت افقی یا عمودی باید دستگاه را در حالت‌های مختلف تغییر می‌دادند. اما فیس آیدی با تشخیص چهره کاربران می‌تواند به صورت هوشمند حالت چرخش نمایشگر را تغییر داده و از آن طریق کارایی ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد.

این پتنت باعث می‌شود تا در زمانی که کاربران در حال استفاده از آیفون یا آیپد در حالت خوابیده هستند، دیگر نیازی به قفل کردن حالت چرخش خودکار نداشته باشند، چرا که این قابلیت جدید می‌تواند بدون نیاز به جاذبه می‌تواند حالت چهره کاربر را تشخیص داده و از آن طریق محتوای درست را بر اساس صورت کاربر نشان دهد.

این قابلیت احتمالاً نیازی به ارائه قابلیت‌های سخت افزاری جدید ندارد. بر این اساس می‌توان امیدوار بود که تمامی آیفون‌ها و آیپدهای جدید عرضه شده با قابلیت فیس آیدی مجهز به این قابلیت خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373