لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام آیفون SE در وب سایت اپل رؤیت شد

نام آیفون SE در وب سایت اپل رؤیت شد

پنجشنبه هفته پیش بود که بسیاری از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند که شرکت اپل احتمالاً آیفون SE یا آنچه آیفون 9 نامیده می‌شد را آماده معرفی می‌کند.

این در حالی است که اپل تا پایان روز گذشته هیچ اقدامی برای معرفی و عرضه این محصول نکرد و این محصول هنوز جزو یکی از شایعات مهم شرکت اپل به‌حساب میاید. در این میان، وب سایت فروشگاه آنلاین رسمی شرکت اپل در بخش لوازم جانبی خود نام آیفون SE را تائید کرده است.

نام آیفون SE در صفحه فروش محافظ نمایشگر آمده است. در این بخش، یک محافظ نمایشگر آماده فروش شده که برای آیفون 7، 8 و آیفون SE مناسب است. این در حالی است که آیفون SE که در سال 2016 آماده معرفی و عرضه شده دارای نمایشگر با سایز 4 اینچ بود و آیفون 7 و 8 دارای نمایشگر با سایز 4.7 اینچ هستند.

شایعات پیشین نیز حاکی از آن بوده‌اند که آیفون SE یا آنچه با عنوان آیفون 9 شناخته می‌شود، هم سایز آیفون 7 و 8 بوده و از لحاظ سخت‌افزاری به آیفون 11 شباهت دارد. بر این اساس نام آیفون SE به عنوان گوشی هوشمند ارزان قیمت شرکت اپل در سال 2020 در وب سایت رسمی این شرکت تائید شده است.

گفتنی است که این محافظ نمایشگر از برند بلکین بوده و شرکت اپل آن را به عنوان یک محصول جانبی رسمی تائید کرده است. بر این اساس می‌توان به عرضه تلفن هوشمندی جدید از سری آیفون SE در سال 2020 امیدوار بود.

با وجود این مسئله هنوز شرکت اپل اقدامی برای معرفی و عرضه آیفون SE 2020 یا آیفون 9 نکرده است و این محصول هنوز به صورت رسمی تائید نشده است.

آیفون SE یکی از محصولات ارزان قیمت شرکت اپل است که با سخت افزارهای میان رده و طراحی پیشین شرکت اپل برای تلفن‌های هوشمند تولید و آماده عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420