لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمامی اپل استورهای رسمی تا ماه می بسته خواهند بود

تمامی اپل استورهای رسمی تا ماه می بسته خواهند بود

شرکت به تازگی اعلام کرده که تمامی اپل استورهای رسمی خود را تا ماه تعطیل نگه می‌دارد و این فروشگاه‌ها را تا پیش از آغاز این ماه باز نمی‌کند.

در گزارش رسمی شرکت اپل آمده است که تعطیلی اپل استورهای رسمی به خاطر شیوع ویروس کرونا در آمریکا، حداقل تا هفته اول ماه می 2020 ادامه خواهد داشت. با این حال برخی از منابع خبری نظیر خبرگزاری بلومبرگ ادعاهایی را در مورد تصمیم اپل برای افزایش زمان این تعطیلی تا پایان ماه می و در اپل استورهای جهان ادامه خواهد داشت.

بر این اساس بسیاری از کالاها و محصولات اپل قابل خریداری به صورت حضوری را تا نزدیک به 40 روز دیگر نخواهند داشت. در صورت صحت داشتن این مسئله شرکت اپل ممکن است تمامی اپل استورهای سراسر جهان، غیر از سرزمین اصلی چین را تا پایان ماه می تعطیل نگه می‌دارد.

بلومبرگ به نقل از Deirdre O’Brien مدیر بخش عملیات خرده‌فروشی‌ها در شرکت اپل اعلام کرده که این کمپانی در حال رصد کردن شرایط و وضعیت مناطق مختلف است تا از آن طریق بتواند هر چه زودتر و به صورت ایمن اپل استورها را بازگشایی کند.

اپل همچنین در حال حاضر اپل پارک و تمامی مراکز کاری خود در منطقه سانتا کلارا نظیر مقر پیشین خود در خیابان Infinite Loop کوپرتینو را تعطیل کرده و از کارکنان خود درخواست کرده تا در خانه بمانند و دورکاری کنند.

بر اساس ادعای منابع رسمی شرکت اپل، این کمپانی در حال بررسی گزینه‌های جایگزین برای عرضه خدمات و کالاها به مشتریان بدون بازگشایی اپل استورهای رسمی است. البته این مسئله لزوماً به آمریکا محدود نمی‌شود و برای تمامی مراکز این شرکت در سراسر جهان اعمال شده است.

در زمان تهیه این مطلب، بسیاری از اپل استورهای سراسر جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند و تنها برخی از اپل استورهای رسمی در سرزمین اصلی چین در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند که اغلب آن‌ها به صورت پاره‌وقت کار خود را انجام می‌دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373