لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ناچ آیفون 12 احتمالا حذف میشود

ناچ آیفون 12 احتمالا حذف میشود

گزارش‌های منتشر شده از فعالیت‌های تیم طراحی صنعتی شرکت اپل حاکی از آن است که شرکت اپل در حال طراحی ناچ آیفون 12 بدون نیاز به نمایان بودن است و در آینده نزدیک این محصول را بدون بریدگی بالای نمایشگر آماده عرضه به بازار می‌کند.

وب سایت svetapple.skدر بخش انگلیسی زبان خود اعلام کرده که اپل از همین حالا طراحی‌های آیفون را در سال 2020 تغییر داده است و حالا تصمیم دارد تا به زودی این تغییرات را در تولید این محصولات جدید عملی کند.

بر اساس گزارش منتشر شده شرکت اپل، ناچ آیفون 12 پرو قرار است  از طراحی حذف شود. وب سایت یاد شده با استناد به اطلاعات فاش شده از کدهای آی او اس 14 اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا حداقل یکی از تلفن‌های هوشمند سال 2020 خود را بدون ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر آماده تولید و عرضه به بازار کند.

در این کدها مشخص شده که آیفون 12 پرو تنها تلفن هوشمند شرکت اپل است که در سال 2020 قرار است با طراحی جدید و نمایشگر کاملاً مستطیلی طراحی و توسعه پیدا کند. اپل احتمالاً یک لبه مشکی رنگ را در بالای این دستگاه قرار می‌دهد تا از آن طریق بتواند به صورت ویژه و منحصر به فرد امکان اضافه کردن نمایشگر در بالای دستگاه را داشته باشد.

در حقیقت اپل در تلاش است تا سنسورهای مربوط به دوربین ترودپت را به طور کامل به بخش بالایی انتقال دهد و یک حاشیه مشکی رنگ را در قسمت بالای این تلفن هوشمند قرار دهد. این کدها همچنین منجر به انتشار تصاویر جدیدی از ناچ آیفون 12 پرو شود که تائید کننده این مسئله هستند که شرکت اپل زبان طراحی خود را در سال 2020 پس از 3 سال تغییر می‌دهد.

ناچ در سال 2017 برای آیفون X تعبیه شده بود که مربوط به‌اضافه شدن طراحی نمایشگر بدون حاشیه در کنار دوربین Truedepth می‌شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373