لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های ویژه ترک پد آیپد پرو نسل 4 از زبان کریگ فدریگی

قابلیت‌های ویژه ترک پد آیپد پرو نسل 4 از زبان کریگ فدریگی

 اپل به تازگی از آیپد پرو نسل 4 رونمایی کرده است و حالا کریگ فدریگی مدیر بخش توسعه نرم افزار شرکت اپل در یک ویدیو که در اپل پارک ضبط شده اطلاعاتی ویژه را در مورد آیپد پرو نسل 4 منتشر کرده است.

اضافه شدن ترک پد به اسمارت کیبورد از جمله مهم‌ترین تغییراتی است که شرکت اپل در توسعه و عرضه آیپد پرو نسل 4 در سال 2020 اضافه کرده است. این ترک پد می‌تواند امکان استفاده از نشانگر مشابه با ماوس که تا پیش از این در کامپیوترهای مک آماده عرضه شده بود را به کاربران ارائه دهد.

کریگ فدریگی به بسیاری از قابلیت‌های جدیدی که ترک پد از طریق اسمارت کیبورد به آیپد پرو نسل 4 ارائه داده است را معرفی کرده است. کاربران با استفاده از این قابلیت امکانات ویژه‌ای را در اختیار دارند که شامل افزایش دقت در زمان استفاده از نرم افزارهای کاربردی و انتخاب موارد مختلف می‌شود.

گفتنی است که کاربران از طریق این ترک پد متن‌ها را به صورت دقیق‌تر و بدون نیاز به استفاده از نمایشگر لمسی انتخاب کنند یا همانند دستگاه‌های مک به صورت مستقیم بین اپلیکیشن‌های مختلف سوئیچ کنند و به صورت مستقیم به اپلیکیشن‌های مختلف باز شده در آیپد دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند از طریق ترک پد کارهایی را انجام دهند که تا پیش از این تنها در کامپیوترهای مک امکان پذیر بود و حالا قرار است به لطف رابط کاربری جدید آیپد او اس نیز به آن دسترسی داشته باشند.

آیپد او اس امکان دسترسی به قابلیت‌ها و کاربری‌های ویژه را به کاربران می‌دهد. این نسخه از سیستم عامل در کنفرانس WWDC 2019 آماده معرفی و در سپتامبر همان سال آماده عرضه به کاربران شد. بر این اساس کاربران می‌توانند به صورت ویژه و منحصر به فرد امکان انجام کارها و قابلیت‌های جدید را در آیپد داشته باشند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420