لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون 9 فردا معرفی می‌شود؟

آیا آیفون 9 فردا معرفی می‌شود؟

گزارش‌های متعدد منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 9 را فردا، سوم آوریل 2020 آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش وب سایت Macrumors به نقل است وب سایت آلمانی iPhone Ticker برخی از منابع آگاه در شرکت اپل که نام آن‌ها فاش نشده است اعلام کرده‌اند که اپل آیفون 9 یا آنچه در این مدت با عنوان iPhone SE 2 نیز شناخته می‌شود را در روز جمعه سوم آوریل 2020 آماده معرفی می‌کند.

ترجمه به دست آمده از این وب سایت آلمانی که در وب سایت Macrumors منتشر شده اعلام کرده که آیفون 9 در روز 3 آوریل 2020 و تنها با تأخیر 3 روزه نسبت به برنامه از پیش تعیین شده آماده معرفی به دنیا می‌شود. اپل تصمیم داشت تا هفته پیش، یعنی آخرین جمعه ماه مارس آیفون 9 را معرفی کند؛ اما این شرکت در نهایت با تأخیر یک هفته‌ای این محصول را احتمالاً در روز سوم آوریل، یعنی فردا آماده معرفی در وب سایت رسمی خود می‌کند.

گفتنی است که اپل معمولاً برای معرفی آیفون‌ها رویدادی ویژه را در نظر می‌گیرد. امسال نیز اپل تصمیم داشت تا در روز 31 مارس 2020 رویدادی ویژه برای معرفی آیفون 9 داشته باشد که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا از این کار خودداری کرد.

آیفون 9 قرار است به عنوان نسل جدید تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت شرکت اپل آماده معرفی و عرضه به بازار شود. این محصول شباهت کامل با آیفون 8 دارد که از لحاظ سخت افزاری همانند آیفون 11 بهینه سازی شده است و تراشه قدرتمندتر A13 پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند احتمالاً آخرین گوشی شرکت اپل است که دارای سنسور تاچ آیدی به شکل سنتی روی دکمه هوم است و اپل دیگر محصولی را با این طراحی آماده عرضه به بازار نمی‌کند.

با این حال برخی از شایعات حاکی از آن هستند که شرکت اپل در سال 2021 به بعد امکاناتی برای تعبیه سنسور تاچ آیدی در زیر نمایشگر آیفون‌ها را فراهم می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373